728 x 90

خامنه‌ای: به‌دلیل مصائب اقتصادی و تهدیدهای آمریکا در شرایط حساسی هستیم

خامنه ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه ای ولی فقیه ارتجاع

خامنه‌ای امروز پنجشنبه ۱۲مهر۹۷ در جمع نیروهای بسیجی در استادیوم آزادی تهران در خلال ادعاهای مضحک قدرت و پیروزی، وحشت خود را از شرایط خطرناک و بحرانهایی که رژیمش را احاطه کرده، نشان داد.

وی گفت: «این جلسه بزرگ در موقعیت بسیار حساسی تشکیل شده است موقعیت کشور موقعیت منطقه موقعیت جهان موقعیتهای حساسی ست به‌خصوص برای ما ملت ایران، حساسیت از این جهت که از یکطرف عربده‌کشیهای سران استکبار و سیاستمداران آمریکای جهانخوار».

 

 

کوچک جلوه دادن فروپاشی اقتصادی

خامنه‌ای در تلاش برای کوچک نمایی فروپاشی اقتصادی، آن را مشکل اقتصادی نامید و آن را هم ناشی از صرفه‌جویی نکردن و اسراف مردم قلمداد کرد و با این بیان که عیب واقعی یا در واقع بحران اصلی بن‌بست است، مدعی شد که رژیم با هیچ بن‌بستی مواجه نیست.

ولی‌فقیه ارتجاع گفت:‌

« ما البته مشکل اقتصادی داریم؛ اقتصاد نفتی داریم که این خودش عیب بزرگ است. فرهنگ صرفه‌جویی نداریم؛ بسیار ضعیف است. اسراف عیب است. این عیوب را ما داریم ولی عیب واقعی این‌ها نیست. عیب واقعی بن‌بست است که بحمدالله نداریم. ما بن‌بست نداریم.
عیب واقعی این است. عیب واقعی این است که جوان کشور گمان کند راه‌حلی وجود ندارد جز پناه بردن به دشمن.»

 

خامنه‌ای: میخواهند تسلیم شویم

ولی‌فقیه ارتجاع در عین‌حال وحشتش از آینده را برملا کرد و ضمن هشدار به مزدوران که گمان نکنند که راه پیش رو، یک اتوبان آسفالته است، موانع زیادی در پیش است، گفت که تا جان در بدن دارد، تسلیم نخواهد شد.

خامنه‌ای گفت:‌دشمن می‌خواهد ملت ایران را به این نتیجه برساند که بن‌بست است، راه‌حلی وجود ندارد من صریحاً اعلام می‌کنم کسانی که در داخل کشور، این فکر را که مطلوب و محبوب دشمن است ترویج می‌کنند، این‌ها خیانت می‌کنند. این خیانت به کشور است.
من به حول و قوه‌ٔ الهی و به کمک شما، تا جان و توان در بدن دارم نخواهم گذاشت این اتفاق در کشور بیفتد.»

 

عقده گشایی نسبت به مجاهدین

ولی‌فقیه ارتجاع ضمن عقده‌گشایی نسبت به مجاهدین و مقاومت ایران، وحشت شدید خود را از دشمنی که از ابزار رسانه استفاده می‌کند و از دسترسی سهل مردم به اطلاعات ابراز کرد و گفت:

« فعلاً دشمن از ابزار رسانه برای اثرگذاری بر افکار عمومی استفاده می‌کند. ابزار رسانه، ابزار مهم و اگر دست دشمن باشد، ابزار خطرناکی است.
ابزار رسانه را تشبیه می‌کنند به سلاحهای شیمیایی در جنگ نظامی. سلاح_شیمیایی را وقتی می‌زنند، تانک و تجهیزات از بین نمی‌رود، انسانها از بین می‌روند و از قدرت استفاده از ابزار می‌افتند. ابزار رسانه هم این‌جور است.
امروز از تلویزیون، از اینترنت، از شبکه‌های اجتماعی و فضای_مجازی علیه افکار عمومی ما استفاده می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/232ea286-65fd-4772-92bb-480c328da6cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات