728 x 90

یادی از ۲شهید ۱۳دی ۹۶در مسجد سلیمان

مسجد سلیمان
مسجد سلیمان

در پنجمین روز از قیام سراسری مردم ایران در دیماه ۹۶ نیروهای جنایتکار انتظامی و مزدوران اطلاعاتی سپاه خامنه‌ای این بار در مسجد سلیمان با شلیک مستقیم به تظاهرات مردم ۲تن از جوانان این شهر به‌نام آرش خدری و امین رمضانی را به‌شهادت رساندند.

بی‌شک فریاد مرگ بر خامنه‌ای این شهیدان در خروش و خیزش روزانه مردم در جای‌جای میهنمان طنین‌انداز است و لرزه بر اندام رژیم پوسیدهٔ ولایت فقیه می‌اندازد. لرزه و وحشتی که در کابوس ۹۸ و تابستان داغ در جان خامنه‌ای و مزدورانش طنین‌افکن شده و دور نیست زمانی که تمامیت پلیدی حاکم توسط دلاوران مسجد سلیمان و شهرهای استان اصفهان و خراسان و گیلان و مازندران و سایر شهرهای ایران از خاک میهن پاک گردد.

 

آرش خدری شهید قیام ۹۶

آرش خدری شهید قیام ۹۶

 

آرش خدری از شهدای اعتراضات و تظاهرات سراسری مردم ایران بود که روز ۱۳دی ۹۶ در مسجد سلیمان بر اثر شلیک مستقیم نیروهای اطلاعاتی سپاه جان باخت.

 

امین رضایی شهید قیام ۹۶

امین رضایی شهید قیام ۹۶

 

امین رمضانی در جریان اعتراضات و تظاهرات سراسری مردم ایران روز ۱۳دی ۹۶ بر اثر شلیک مستقیم نیروهای اطلاعاتی سپاه در مسجد سلیمان به‌ شهادت رسید. شهید قیام امین رمضانی روز ۱۵دی به خاک سپرده شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af6bc790-5dfe-4eaa-b58c-626917542790"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات