728 x 90

با یاد مجاهد شهید سیدمحمد محمودی

مجاهد شهید سیدمحمد محمودی
مجاهد شهید سیدمحمد محمودی

محل تولد: تهران
شغل: سرباز وظیفه
سن: 22
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


سید محمد محمودی

تاریخ تولد: ۱۳۴۵
محل تولد: تهران
تحصیلات: دیپلم
سابقه مبارزاتی: ۷سال
سیدمحمد محمودی از سال۶۰ توسط برادرش (مجاهد شهید نصرالله محمودی) با مجاهدین آشنا شد.

در دوران تحصیل در دبیرستان دست یک  هست  مقاومت تشکیل داد، به فعالیت پرداخت و همزمان خواستار ورود به واحدهای عملیاتی گردید.

در سال۶۳ با انگیزه پیوستن به صفوف مجاهدین به سربازی رفت و  از طریق فرار از مرز،  استفاده از  در اردیبهشت۶۷ خود را به قرارگاههای ارتش آزادیبخش ملی رساند.

در تقاضانامه خود جهت پیوستن به صفوف ارتش آزادیبخش نوشت:«…‌احتراماً از مسئولان سازمان و ارتش آزادیبخش ملی خواهانم که با درخواست این‌جانب  مبنی بر عضویت در ارتش آزادیبخش ملی موافقت نموده ، تا بتوانم مانند هر ایرانی آزاده و به‌جان‌آمده از جنگ و اختناق خمینی علیه رژیم خمینی و در جهت منافع ایران و مردم ایران اسلحه در دست گرفته تا جان و مال خلقمان را از دست این ناپاکان برهانیم.

  در این راه پرافتخار با شناخت و آگاهی و آزادی، ایدئولوژی توحیدی سازمان مجاهدین خلق ایران را برگزیده‌ام و قسم یاد می‌کنم که تا پای جان وفادار خواهم بود…».

مجاهد شهید محمد محمودی سرانجام با شرکت در عملیات کبیر فروغ جاویدان، طی رزمی قهرمانانه به عهد خود با خدا و خلق وفا کرد، دلیرانه بر «ناپاکان» تاخت و «در این راه پرافتخار»، با فدای جان پاکش، جاودانه شد.

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eb855721-b30c-47e5-826b-f45d8369ded5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات