728 x 90

با یاد مجاهد شهید محمدصادق مؤمن‌طایفه

مجاهد شهید محمد صادق مؤمن طایفه
مجاهد شهید محمد صادق مؤمن طایفه

محل تولد: قزوین
شغل: دانشجو
سن: 33
تحصیلات: ۳۳
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان:

 

زندگینامه شهید


محمدصادق مؤمن طایفه

تاریخ تولد: ۱۳۳۴
محل تولد: قزوین
تحصیلات: دانشجو ـ‌ترکیه
سابقه مبارزاتی: 10سال
محمدصادق مؤمن‌طایفه از سال۵۱ با مطالعه دفاعیات مجاهد شهید مهدی رضایی با سازمان آشنا شد.

در سال۵۴ برای ادامه تحصیل به ترکیه رفت و در سال۵۸ همکاریش را با انجمن دانشجویان مسلمان در ترکیه به‌طور تمام‌وقت آغاز کرد.

چندی بعد تصمیم قاطع خود را برای شرکت در صحنه مقدم نبرد با دشمن گرفت، و با رها‌ کردن تحصیل و امکانات زندگیش در فروردین۶۳ رهسپار منطقه مرزی گردید.

او در واحدهای نظامی سازماندهی شد و در عملیات مختلف از جمله عملیات آفتاب شرکت داشت. مجاهد شهید محمدصادق مؤمن‌طایفه سرانجام در عملیات فروغ جاویدان با شوری هر چه بیشتر به میدان شتافت و پس از نبردی قهرمانانه به‌شهادت رسید. «…‌من آگاهانه و با شناخت کامل به راه پرافتخار سازمان مجاهدین خلق ایران که همان راه توحیدی انبیا و اسلام راستین و انقلابی می‌باشد، گام نهادم تا در میدان مبارزه علیه مخوف‌ترین و خون‌آشام‌ترین دیکتاتور تاریخ، سلاح‌برکف به وظیفه ایدئولوژیک خود عمل کنم.

باشد که خونم فدیه ناچیزی باشد در راه رهایی خلق در زنجیر ایران. خلقی که ۷۰هزار تن از بهترین و پاکترین فرزندان آن توسط خمینی اعدام شده و بیش از ۱۴۰هزار تن دیگر آن در سیاه‌چال‌های او به‌سر می‌برند…». وصیت‌نامه ـ‌۵مرداد۶۶

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4411f1f9-d43b-42a4-9298-1f8e6a8bdc94"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات