728 x 90

با یاد مجاهد شهید فرامرز مرادی نرگسی

مجاهد شهید فرامرز مرادی نرگسی
مجاهد شهید فرامرز مرادی نرگسی

محل تولد: صومعه سرا
شغل: -
سن: 24
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

 

زندگینامه شهید


فرامرز مرادی‌نرگسی

تاریخ تولد: ۱۳۴۳

محل تولد: نرگستان ـ صومعه‌سرا

تحصیلات: متوسطه

سابقه مبارزاتی:۹سال

فرامرز مرادی‌نرگسی در تابستان۵۸ در رابطه با انجمن هواداران سازمان فعالیت خود را آغاز کرد، پس از آغاز مبارزه مسلحانه  یک هستهمقاومت ۴نفره تشکیل‌داد و به فعالیتهای انقلابی پرداخت.

  سال۶۴ به بخش اجتماعی سازمان وصل شد و در ارتباط با سازمان به فعالیتهایش ادامه داد، در خرداد۶۶ از ایران خارج شد و خود را به منطقه مرزی رساند.

فرامرز رزمنده‌یی دلیر و پرشور بود و  در عملیات گرماب، اسپیدره، پیرانشهر و چلچراغ شرکت داشت. در عملیات فروغ جاویدان پس از چند رشته نبرد سهمگین به‌شهادت رسید و خون پاکش را فدیه رهایی خلق محبوبش کرد. «…‌ هدفها و برنامه‌ها و آرمان سازمان تنها راه نجات خلق محروم و در اسارت است.

سازمان با پایمردی و استواریش در دفاع از خلق و آرمانهای انقلابیش، خصیصه ضداستبدادی و ضداستثماری خود را در میدان عمل انقلابی رهایی‌بخش با فدیه‌های عظیم و شهیدان گرانقدر عیان نموده است.

سفلگان ارتجاع و مشتی آخوند رذل با جنگ و غارت زحمتکشان میهن به حیات سراسر ننگشان ادامه می‌دهند، و کوچکترین فریاد حق‌طلبانه را با حداکثر سرکوب پاسخ می‌دهند.

سازمان نیز  جواب این وحشیگری و ستم بر مردم محروم و در‌زنجیر را ،با سرسختی و صداقت انقلابی و ایستادگی صدچندان می‌د‌هد.

من هم افتخار می‌کنم که موجی کوچک از بیشمار امواج خروشان این اقیانوس بیکران مقاومت انقلابی مسلحانه هستم…». وصیت‌نامه ـ‌ ۱۰آبان۶۶

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/70e4bd82-d8bd-4ca7-bb1e-6b4f5309bf06"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات