728 x 90

با یاد مجاهد شهید بهجت مصطفایی

مجاهد شهید  بهجت مصطفایی
مجاهد شهید بهجت مصطفایی

محل تولد: خرم آباد
شغل:
سن: 25
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


بهجت مصطفایی

 تاریخ تولد: ۱۳۴۲

محل تولد: خرم‌آباد

تحصیلات: دیپلم

سابقه مبارزاتی: ۶سال

بهجت مصطفایی در مهرماه۶۱ با سازمان ارتباط برقرار کرد، کمک مالی در اختیار سازمان می‌گذاشت و در پراتیکهای هسته‌های مقاومت شرکت داشت.

سال۶۶ به منطقه رفت و در یکانهای رزمی ارتش آزادیبخش سازماندهی شد، و در کسب ارزشهای انقلابی و مبارزاتی مجاهدین با جدیت تمام تلاش می‌کرد.

با فراگرفتن آموزشهای نظامی ل در هیأت رزم‌آوری پرشور در عملیات چلچراغ شرکت کرد،  آخرین رزم حماسی او در عملیات فروغ جاویدان بود.

در این عملیات  پس از چند درگیری با مزدوران دشمن، قهرمانانه به‌شهادت رسید و به جاودانه‌فروغهای آزادی پیوست. یک برادر او توسط دژخیمان خمینی به‌شهادت رسیده است. «…‌‌ما را مجاهد خلق و نسل حنیف می‌نامند، پس باید سعی کنیم شایستگی این نسبت و جایگاه را قدر بدانیم و آن را مقدس و باارزش بدانیم.

افتخار می‌کنم که این لباس شرف را به تن کرده‌ام و آگاهانه و صادقانه سلاح به دست گرفتم و تا آخرین نفس و تا آخرین گلوله بر قلب دژخیمان و مزدوران جانی رژیم خمینی شلیک می‌کنم.

با شناخت نسبت به ماهیت کثیف و ضدبشری این رژیم  حاضرم خونم را که تنها سرمایه‌ام می‌باشد، در راه رهبران عقیدتیم مسعود و مریم و خلق و میهن چشم انتظارم  هدیه کنم.

مرا مراد تویی، جان که هدیه‌یی است حقیر به پایت افکنم ای فجر روشن امید …‌به این مطمئن هستم که مجاهدین تا خشت آخر این رژیم در برابر خمینی ایستاده و مقاومت می‌کنند…». وصیت‌نامه ـ ۵فروردین۶۷  

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/664a010d-2291-499d-b0f7-386e2466c102"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات