728 x 90

با یاد مجاهد شهید سیما موسی پور لفمجانی

مجاهد شهید سیما موسی پور لفمجانی
مجاهد شهید سیما موسی پور لفمجانی

محل تولد: لاهيجان
شغل: دانشجو
سن: 22
تحصیلات: دانشجو
محل شهادت: تهران
تاریخ شهادت: 30-9-1360
محل زندان: -

زندگینامه شهید


مجاهد خلق سیما موسی پور، زاده لاهیجان و از هواداران مجاهدین در سال۱۳۵۸ است. او دانشجوی بیولوژی دانشگاه تهران بود. در اوایل پاییز سال۵۹ در جریان مقابله با اشغال خوابگاههای دانشجویی توسط چماقدارها و پاسدارای مسلح رژیم شرکت فعال داشت و مجروح شد. اما جراحت هیچ خللی در ادامه فعالیت‌هاش ایجاد نکرد و او هم‌چنان در تظاهرات و اعتصابها شرکت می‌کرد. خستگی‌ناپذیر و بسیار جدی و مصمم بود. سرانجام در اوایل پاییز سال۶۰ دستگیر شد و پس از تحمل شکنجه‌های فراوان بهمراه یک گروه ۲۰نفره از مجاهدین به دست مزدوران رژیم به‌شهادت رسید.

مادرش تا چند ماه از سرنوشت فرزندش که دستگیر شده بود بی‌اطلاع بود. روزی در حین گوش کردن رادیو و خواندن شماری از مجاهدین که در زندان مخوف اوین اعدام شده‌اند یکباره اسم سیما را شنید و متوجه شد فرزندش شهید شده است.

برادرش بهمن موسی‌پور در قتل‌عام ۶۷ شهید شد. برادر کوچک سیما، فرهاد موسی‌پور نیز در عملیات کبیر فروغ جاویدان بشهادت رسید.

یادشان گرامی و راه سرخ‌شان پررهرو

 

وصیتنامه مجاهد شهید سیما موسی‌پور لَفَمْجانی

بسم الله الرحمن الرحیم

من سیما موسی‌پور لَفَمْجانی، دانشجو، متولد ۱۳۳۸ دارنده‌ٔ شماره شناسنامه ۷۳ صادره از لاهیجان، فرزند حسن، به خدا و خلق سوگند یاد می‌کنم که در برابر ارتجاع ضدخلقی لحظه‌ای از پای ننشینم و تا آخرین قطرهٔ خون با انضباط و اطاعت آگاهانه در پیروی از تشکیلات انقلابی مجاهدین خلق، در راه تحقق آرمانهای والای آن سازمان کوشا باشم. بدرستی می‌دانم که در این مرحله‌ٔ حساس از مبارزات ضدارتجاعیِ خلق قهرمانمان، نیاز به جان‌فشانی و فداکاریهای بیشتری است؛ نیاز به تحمل فشارهای بسیار سخت‌تری است. میلیشیای قهرمان، آگاهانه در این راه گام گذاشته و با تحمل هر گونه فشار و سختی و با دادن شهدای بسیار، اعتقاد خود را نسبت به ایدئولوژی توحیدی پیشتازِ خود، یعنی سازمان پرافتخار مجاهدین خلق و عشق خود را به بهروزی خلق قهرمان ابراز خواهد کرد. ارتجاع، این دشمن ددمنشِ خلق بداند که جدایی میلیشیا از پیشتازِ خود، یعنی مجاهدین خلق امکان ناپذیر است. ارتجاع غدارِ سدکننده‌ٔ راه تکامل، محکوم به زوال است.

الذین کفروا و صدوا عن سبیل‌الله اضل اعمالهم. آنانکه به خدا کافر شدند و راه دین خدا را بر خلق بستند، اعمال آنها تباه و باطل خواهد شد. نابود باد ارتجاع ضدخلقی / درود بر برادر مجاهد مسعود رجوی / سیما موسی‌پور لمفجانی ۸/۴/۱۳۶۰

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

بهمن، سیما و فرهاد موسی‌پور لفمجانی

 

تصویر مزار شهید


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد
با ارسال تصاویر و زندگینامه شهید، ما را در تکمیل شناسنامه شهیدان یاری رسانید. >>> تلگرام مجاهد: @mojahedin_org

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f0bc6460-9d15-4f33-93f7-393475ab44f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات