728 x 90

با یاد مجاهد شهید علیرضا نادری

مجاهد شهید علیرضا نادری
مجاهد شهید علیرضا نادری

محل تولد: -
شغل:
سن: 26
تحصیلات: دانشجوی زمین شناسی
محل شهادت: عراق
تاریخ شهادت: 15-7-1365
محل زندان: -

زندگینامه شهید


الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ

 آنان که ایمان آوردند و هجرت کردند و کوشیدند در راه خدا به مال‌ها و جانهای خود بزرگ‌تر است پایه‌ٔ آنان نزد خدا و آنانند رستگاران (آیه‌ٔ ۲۰ سوره‌ٔ توبه)

به‌نام خدا و به‌نام خلق قهرمان ایران، به‌نام مسعود و مریم

من علیرضا نادری فرزند فضلان شماره شناسنامه‌ٔ ۱۶ متولد طالقان در تاریخ ۱۷ / ۲/ ۶۵ با اعتقاد به اصول ایدئولوژی اسلام انقلابی سازمان مجاهدین خلق ایران این وصیت‌نامه را می‌نویسم.

افتخار می‌کنم که در سازمان مجاهدین خلق و در کنار دیگر برادران و خواهران مجاهدم در راه رسیدن به آرمانهای مجاهدین و برعلیه سدهای راه تکامل (مبارزه برای از بین بردن استثمار و بهره‌کشی انسان از انسان به هر شکلی و رسیدن به جامعه‌ٔ بی‌طبقه‌ٔ توحیدی و آزادی نوع بشر) با تکیه بر ایدئولوژی انقلابی مجاهدین مبارزه می‌کنم.

در مرحله‌ٔ کنونی در ایران مبارزه با خمینی ضدبشر و خون‌آشام خمینی که تمام مرزهای رذالت و بی‌شرمی و حیوان‌صفتی را درنوردیده، خمینی که بهترین فرزندان این خلق قهرمان را در شکنجه‌گاههای قرون‌وسطایی خود تحت وحشیانه‌ترین و شرم‌آورترین شکنجه‌ها قرار می‌دهد. از شکنجه، اعدام و تجاوز به خواهران ۱۳ساله تا مادران ۷۰ ساله‌مان و از سربریدن و قطعه‌قطعه کردن برادران و خواهرانمان.

خمینی که ملت و مملکت ایران را به باد نیستی و فنا داد و ناقوس مرگ و وحشت را در سرتاسر ایران به صدا درآورد.

از همه بالاتر سوءاستفاده‌ٔ ارتجاعی خمینی از نام اسلام و خدشه‌دار کردن آن توسط خود او و اجداد ایدئولوژیکی‌اش در طول تاریخ، که باید با خون خودمان آن را بشوییم و پاک‌کنیم همین‌طور که تابه‌حال کرده‌ایم. در اینجا صحبتی با رهبران عقیدتی‌ام مسعود و مریم دارم.

مسعود و مریم

من که چیزی ندارم تا آن را به ارث برای کسی بگذارم و این را هم از مکتب شما یاد گرفته‌ام (مکتب فدا و قربانی) فقط این جان ناچیز و خونم است که می‌توانم فدا کنم.

وارثان خون من شما هستید اگر من شایستگی آن را پیدا کردم که در رکاب شما و در راه رسیدن به آرمانهای توحیدی جانم را فدیه کنم شما وارثان من هستید.

می‌دانم که خون هیچ شهیدی اگر وارثش شمایان باشید ذره‌یی به هدر نمی‌رود و در رگ‌های انقلاب به جریان می‌افتد و سیل خون شهیدان بنیان خمینی و خمینی صفتان را درهم خواهد کوبید. مسعود و مریم

هرگاه من تاریخ را از زمانهای قدیم از اسپارتاکوس و از تاریخ و مبارزات ملل دیگر برعلیه استثمار و برای آزادی و چه از تاریخ معاصر ایران ستارخان و کوچک خان و دیگر مبارزان را می‌خوانم، گاهاً اشک در چشمانم جمع می‌شود چون با آن همه جان‌فشانی‌ها نتیجه‌یی که باید می‌گرفتند، نمی‌گرفتند...

 

اکنون ما مجاهدین، ما میلیشیا، ما رزمندگان مجاهد خلق خیالمان از هر جهت راحت است، می‌دانیم که ثمره‌ٔ خون همه‌ٔ مجاهدین را شما بارور خواهید کرد، و چه بسیار از ماها که در فردای پیروزی انقلاب نیستیم، اما چه باک که مسعود و مریم هستند.

از خدا آرزو دارم که باشند و حالا بعد از انقلاب کبیر ایدئولوژیک درونی سازمان و بعد از طی مراحل انقلابات درونی سازمان و تغییرات عمیقاً کیفی، قدم در مرحله‌ٔ نوینی از مبارزه گذاشته‌ایم.

سازمان بالاتر از یک مبارزه‌ٔ اجتماعی مبارزه‌یی انسان‌ساز و دوران‌ساز را انجام می‌دهد و با ساختن انسان‌هایی بر معیار ایدئولوژی ناب اسلام انقلابی، هر چه منطبق‌تر با جریان تکامل و با منطبق شدن هر چه بیشتر با قانونمندی‌های تکامل هیچ‌گاه از پویایی و تکامل از نمی‌ایستد.

... . سخنی هم با پدر و مادرم داشتم. پدر و مادرم، برادرانم و خواهرم هر چه که به من علاقه عاطفی یا دوستی داشتید را باید در کمک و دوستی به سازمان و به رهبری آن نشان دهید.

پدر و مادرم برای شما دیگر نباید از درد و رنج مردم بگویم چون شما خودتان سال‌ها آن را تجربه کرده‌اید و با آن ملموس هستید.

ما هم می‌خواهیم که ظلم و استثمار را در هر نوع آن با تکیه بر ایدئولوژی مجاهدین از بین ببریم، بر روی خرابه‌های جامعه‌ٔ کهنه... جامعهٔی نوین و توحیدی بپا کنیم، و انسان را به مقام انسانیت و خداگونگی خود برسانیم.

در حال حاضر این امر از سرنگونی کردن خمینی ضدبشر با ایدئولوژی پوسیده‌اش می‌گذرد.

مرگ بر خمینی – درود بر رجوی،

درود بر بنیانگذران سازمان مجاهدین خلق ایران...

پیش به‌سوی جامعه‌ٔ بی‌طبقه‌ٔ توحیدی.

علیرضا نادری

تصاویر ۱۰مجاهد خلق روز ۱۵مهر ۶۵ توسط مزدوران برون‌مرزی رژیم خمینی (گروه طالبانی) به‌شهادت رسیدند

تصاویر ۱۰مجاهد خلق روز ۱۵مهر ۶۵ توسط مزدوران برون‌مرزی رژیم خمینی (گروه طالبانی) به‌شهادت رسیدند

وصیتنامه مجاهد شهید علیرضا نادری

وصیتنامه مجاهد شهید علیرضا نادری

 مجاهد شهید علیرضا نادری

مجاهد شهید علیرضا نادری

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

 

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد
با ارسال تصاویر و زندگینامه شهید، ما را در تکمیل شناسنامه شهیدان یاری رسانید. >>> تلگرام مجاهد: @mojahedin_org

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d7c7e8e9-38bc-4cd1-87cb-886d0a2334bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات