728 x 90

به یاد مجاهد شهید زهرا نعمتی رادمطلق

مجاهد شهید زهرا نعمتی رادمطلق
مجاهد شهید زهرا نعمتی رادمطلق

محل تولد: تهران
شغل: دانشجو
سن: 31
تحصیلات: -
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


زهرا نعمتی‌رادمطلق

تاریخ تولد: ۱۳۳۶
محل تولد: تهران
تحصیلات: دانشجوی زیست‌شناسی ‌ـ‌آلمان
سابقه مبارزاتی: ۱۰سال
زهرا نعمتی رادمطلق که برای ادامه تحصیل به آلمان رفته بود در آنجا با مجاهدین آشنا شد و آرمانهای آزادیخواهانه و انقلابی خود را در این سازمان یافت.

اپس از ورود به آلمان  در ارتباط با انجمن دانشجویان هوادار مجاهدین در شهر آخن قرار گرفت، و  بعد از ۳۰خرداد۶۰ با شنیدن خبر اعدامها و جنایتهای بی‌شمار خمینی، به‌طور حرفه‌یی وارد مبارزه شد. انقلاب ایدئولوژیک مجاهدین تأثیر جدی بر ‌شخصیت انقلابی او گذاشت و مسئولیت‌پذیری او را کیفاً افزایش داد.

  سال۶۴ به منطقه رفت و در ستاد روابط خارجی سازمان مسئولیتهای مختلفی از‌جمله ترجمه انتشارات آلمانی‌زبان مجاهدین را برعهده گرفت.

در عملیات فروغ جاویدان فرماندهی یک گروه رزمی را به‌عهده داشت، و  طی چند روز نبردهای سنگین  دلاورانه جنگید ،و قهرمانانه به‌شهادت رسید و به کهکشان شهیدان فروغ جاویدان پیوست.«من زهرا نعمتی‌رادمطلق با ایمان کامل به ایدئولوژی توحیدی و انقلابی سازمان مجاهدین خلق تحت رهبری توانای مریم و مسعود و با آگاهی و اختیار کامل، این راه را انتخاب کرده‌ام.

در این مسیر جان من کوچکترین فدیه‌یی است که می‌توانم در راه رهایی خلق درزنجیرم تقدیم کنم. خلقی که صدای خردشدن استخوانهایش به دست خمینی جلاد در گوشهایم همیشه طنین‌انداز است. با تأکید بر پذیرش کامل کلیه مواضع و سیاستها و اصول تشکیلاتی سازمان، از سازمان مجاهدین خلق ایران تقاضا می‌کنم که مرا هر‌چه زودتر به منطقه اعزام دارد.

باشد تا بتوانم در جبهه مقدم نبرد دینم را نسبت به خدا و خلق ادا کنم،  مسئولیتم را هر‌چه تکمیل‌تر اجرا کنم ،و به این منظور آمادگی کامل خود را جهت مبارزه در جبهه مقدم اعلام می‌کنم…».تقاضانامه ـ ۹شهریور۶۴

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7c9b18bf-d196-4837-b5ea-eda384683d8f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات