728 x 90

با یاد مجاهد شهید وجیهه عمرانیان

مجاهد شهید وجیهه عمرانیان
مجاهد شهید وجیهه عمرانیان

محل تولد: اصفهان
شغل:
سن: 38
تحصیلات: فوق دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


وجیهه عمرانیان

تاریخ تولد‌: ۱۳۲۹

محل تولد‌: اصفهان

تحصیلات‌: فوق‌دیپلم

شغل: معلم سابقه مبارزاتی‌: ۱۳سال

وجیهه عمرانیان سال۱۳۵۴ با مجاهدین آشنا شد و سال۵۶ در رابطهٌ تنگاتنگ با سازمان قرار گرفت، در فاز سیاسی در بخشهای مختلف از‌جمله انجمن معلمان فعالیت می‌کرد.

مدت زیادی نیز در ارتباط با بخش حفاظت قرار داشت و در رابطه با پایگاههایی مسئولیت به‌عهده داشت که محل تشکیل نشستها و جلسات مرکزیت سازمان بود.

سال۶۱ به منطقه اعزام شد و مسئولیتهای مختلفی در تشکیلات مجاهدین در منطقه به‌عهده گرفت، ‌مدتی نیز از‌جمله مسئولان و مربیان کودکان مجاهدین بود.

مجاهد شهید وجیهه عمرانیان در عملیات کبیر فروغ جاویدان در قسمت پشتیبانی یک تیپ رزمی مسئولیت برعهده داشت و با رشادت و دلیری در نبرد رویاروی با دشمن شرکت کرد .

او با احساس مسئولیت و جسارت تمام در انجام وظایف انقلابیش در صحنه تلاش می‌کرد، دو روز تمام به‌طور خستگی‌ناپذیر مجاهدت کرد و سرانجام صبح چهارشنبه ۵مرداد در جریان انجام وظایف انقلابیش به‌شهادت رسید.

وجیهه قهرمان با پشت سر گذاشتن بیش از یک دهه مبارزه و مجاهدت بی‌امان، در بالاترین فراز زندگیش چهره در خون کشید و به جاودانه‌فروغهای آزادی پیوست.

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec2f38fa-85b5-43ca-a34a-3605f5f59601"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات