728 x 90

با یاد مجاهد شهید محمد حسین (جواد) قدرتی

مجاهد شهید محمد حسین (جواد) قدرتی
مجاهد شهید محمد حسین (جواد) قدرتی

محل تولد: -
شغل: دانش آموز
سن: 20
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: تهران
تاریخ شهادت: 3-4-1361
محل زندان: -

زندگینامه شهید


مجاهد شهید، محمد حسین قدرتی از هواداران فعال سازمان مجاهدین بود که بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب ۲۲بهمن به مجاهدین پیوست و به فعالیت حرفه‌یی و تمام وقت در نهادهای سازمان پرداخت.

در فاز سیاسی در بخش دانشجویی، انجمن جوانان خزانه، شاخه تبلیغات انجمن جنوب، و تبلیغات غرب به‌طور تمام وقت فعالیت می‌کرد، و با عشق و علاقه زیادی به انجام وظایف و مسئولیتهای انقلابی خویش مشغول بود.

پس از ۳۰خرداد و در تمام دوران زندگی تشکیلاتی، یکی از ویژگیهای بارز محمد حسین برخورد بسیار جدی و انقلابی با مسئولیتهایی بود که برعهده داشت. وی در این رابطه همواره در میان همرزمانش به‌عنوان نمونه و شاخص شناخته شده بود، در برخورد با مشکلات و سختیها تحمل و شکیبایی قابل تحسینی داشت. او در راه انجام وظایف خویش کوچکترین یأسی به خود راه نمی‌داد، و خستگی‌ناپذیر و با تمام وجود در انجام مسئولیت هایش می‌کوشید.

در هر فرصتی با مراجعه به قرآن و نهج‌البلاغه با عشق و ایمان به پیروزی محتوم خلق با انرژی بیشتری به انجام مسئولیت‌هایش ادامه می‌داد. . … سرانجام این مجاهد قهرمان در جریان یک مأموریت انقلابی به‌شهادت رسید.

مجاهد قهرمان شهید محمد حسین قدرتی به نام خدا و خلق قهرمان ایران پای در این راه خونین نهاد و با شهادت بر یگانگی خدا و رسالت پیامبرش و به نام خدا و خلق قهرمان ایران این راه را به پایان برد، و به کاروان شهدای جاودان مجاهد خلق شتافت.

 

وصیتنامه مجاهد قهرمان شهید محمد حسین قدرتی

بنام خدا و به‌نام خلق قهرمان ایران

اللهم انصر المجاهدین، الذین قالو... .

پروردگارا یاری برسان مجاهدین را، همانا که گفتند پروردگار ما الله (خداوند تکامل بخش) است و بر این عقیده استقامت کردند.

من محمد حسین قدرتی یک از هوادارن سازمان مجاهدین خلق ایران می‌باشم و با آرمان سازمان مجاهدین خلق ایران یعنی جامعه بی‌طبقات و توحیدی، جامعه‌یی عاری از هر گونه استثمار، جامعه‌یی که دقیقاً از ایدئولوژی توحیدی سازمان نشات گرفته‌ ایمان دارم، و این راه را راه خدا و خلق، راه تکامل بخش، راه رهایی انسان، راه مبارزه تا نیل به آزادی، آزادی دهقانان و کارگران، آزادی و رهایی خلق محروم و تنها راه رهایی خلقهای ستمدیده برگزیده‌ام.

و این راه را تا آخرین قطره خونم ادامه خواهم داد و در این مقطع، مقطعی که مبارزه در تکامل یافته‌ترین شکل خود... مبارزه‌ای بین خمینی و مجاهدین مبارزه‌ای سخت و پرشکوه، مبارزه‌ای که در یک سمت آن خلق و پیشتازانش و سمت دیگر آن خمینی ضداسلام و دار و دسته‌اش قرار دارند، آگاهانه و با تمام وجود به این مبارزه ادامه خواهم داد.

به یاری خدا و قدرت خلق دودمان خمینی را برهم خواهیم ریخت، و برای من افتخار بزرگیست که در راهی قدم گذارده‌ام که شهدای والامقامی چون برادر مجاهد موسی خیابانی و دیگر برادران مجاهد چه در این زمان و چه در زمان شاه تقدیم خدا و خلق کرده و درخت انقلاب را با چنین خونها یی آبیاری کرده است

 با سلام و درود به تمامی خلق و به تمامی محرومین و ستمدیده‌های زمان و با یقین و ایمان به پیروزی. پیروزی قریب‌الوقوع و با یقین به آزادی خلقها، درود بر سردار کبیر انقلاب برادر مجاهد موسی خیابانی و دیگر همرزمانش... .

مرگ بر خمینی _ درود بر رجوی

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد
با ارسال تصاویر و زندگینامه شهید، ما را در تکمیل شناسنامه شهیدان یاری رسانید. >>> تلگرام مجاهد: @mojahedin_org

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8f76f43-0e3f-4db1-a1ea-635fc01ad05f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات