728 x 90

با یاد مجاهد شهید محمد رفیعی طاری

مجاهد شهید محمد رفیعی طاری
مجاهد شهید محمد رفیعی طاری

محل تولد: نطنز
شغل: --
سن: 36
تحصیلات: لیسانس
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


محمد رفیعی طاری

تاریخ تولد: ۱۳۳۱

محل تولد: طار ـ نطنز

تحصیلات: لیسانس

سابقه مبارزاتی:۱۰سال

محمد رفیعی‌طاری در جریان انقلاب ضد‌سلطنتی با مجاهدین آشنا شد.، مطالعه زندگینامه و دفاعیات بنیانگذاران و شهیدان سازمان زندگی او را متحول کرد.

‌از سال۵۸ وارد کار تبلیغی شد، پخش  نشریه مجاهد ، کتابها و اطلاعیه‌های سازمان، ترویج مواضع سازمان در سطح اجتماعی و شرکت در میتینگها و راهپیمائیها از زمر فعالیتهای او بود.

پس‌از ۳۰خرداد۶۰ و آغاز مبارزه مسلحانه  هم‌چنان ارتباط او حفظ شده بود، ‌اما در تیرماه۶۱، ارتباطش قطع شد.

در اسفندماه۶۲ توانست از کشور خارج شود و دوباره ارتباطش را برقرار کند، پس از خروج از کشور او   همواره خواستار شرکت در خط مقدم نبرد علیه مزدوران رژیم خمینی بود. «…‌بدین‌وسیله از سازمان مجاهدین خلق ایران می‌خواهم   برای ادامه مبارزه در راستای نبرد انقلابی مسلحانه به پرچمداری مجاهدین علیه رژیم ضدبشری خمینی جلاد، مرا به نوار مرزی ایران و عراق منتقل نماید. ‌

باشد که بتوانم بیش از پیش در مسیر سرنگونی این رژیم اهریمنی که علاوه بر ‌شکنجه و کشتار ۵۰هزارتن از رشیدترین فرزندان این میهن و به اسارت در آوردن ۱۴۰هزار تن دیگر از آنان، با ادامه جنگی خونین و خانمان‌برانداز فقر و تباهی و فساد را بر ‌سرتاسر جامعه گسترانده، و کمر به نابودی کامل سرمایه‌های مادی و معنوی میهن بسته است، به‌سهم خود ادای دین نمایم …». تقاضانامه ‌ـ‌ ۱۸بهمن۶۵ بدین‌ترتیب محمد قدم به دنیای حماسه و پیکار ارتش‌آزادیبخش گذاشت. از آموزشها و نبردهای مختلف آن عبور کرد و در فروغ جاویدان اوج قله زندگیش را فتح نمود .

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0cdb5031-5f6b-4d9e-a399-89ce7d11e7b9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات