728 x 90

با یاد مجاهد شهید خجسته رهبر

مجاهد شهید خجسته رهبر
مجاهد شهید خجسته رهبر

محل تولد: سمنان
شغل: دبیر
سن: 36
تحصیلات: لیسانس
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


خجسته رهبر

تاریخ تولد: ۱۳۳۱

محل تولد: سمنان

تحصیلات: لیسانس فقه و حقوق اسلام

سابقه مبارزاتی: ۷سال

خجسته رهبر پس از ۳۰خرداد۶۰ و با مشاهده جنایتهای رژیم خمینی هوادار مجاهدین شد، و پیوسته در فکر برقراری ارتباط مستقیم با سازمان و فعالیت حرفه‌یی با آن بود.

در سال۶۶ وقتی با پیک سازمان مواجه شد دیگر درنگ نکرد، دختر کوچک خود را نزد خانواده‌اش سپرد و به‌سرعت عازم قرارگاههای ارتش آزادیبخش شد.

خجسته دریافته بود که آینده بهتر برای فرزند دلبند او و دیگر فرزندان خلق قهرمان ایران، تنها در گرو نابودی رژیم ضدبشری خمینی است.

لذا عشق و عواطف پاک مادریش را توشه راهش در نبرد تمام‌عیار با خمینی دجال ساخت و با قاطعیت و استواری تمام رهسپار قرارگاههای بی‌قراران آزادی شد. «… در کمال آگاهی و اختیار درخواست رفتن به منطقه و پیوستن به ارتش آزادیبخش را دارم، تا بتوانم همراه و همدوش با خواهران و برادران مجاهدم سلاح به‌دوش گرفته و با مزدوران خمینی بجنگم، و در این مسیر جانم را فدیه رهایی خلق و میهنم بنمایم…

من مشکلاتم را از جمله مسأله فرزندم که در داخل نزد پدر و مادرم زندگی می‌کند تماماً حل کرده و از بابت او مشکلی ندارم، امیدوارم بتوانم با نثار خونم از عهده مسئولیتهایم برآیم». تقاضانامه ـ ۱۳دی۶۶ او در آموزشهای نظامی شرکت فعال داشت، و در عملیات فروغ جاویدان با سلاح ستم‌سوزش به قلب دشمن زد و در جریان نبردی دلیرانه به‌شهادت رسید و جاودانه گردید.

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ea09af91-8e5a-4964-a94a-68b42d72fcd0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات