728 x 90

با یاد مجاهد شهید حجت الله رحمتیان

مجاهد شهید حجت الله رحمتیان
مجاهد شهید حجت الله رحمتیان

محل تولد: قائمشهر
شغل: نانوا
سن: 22
تحصیلات: ابتدایی
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


حجت‌الله رحمتیان

تاریخ تولد: ۱۳۴۵

محل تولد: قائمشهر

تحصیلات: ابتدایی

حجت‌الله رحمتیان از‌جمــله سربازان آزاده‌یی بود که پس از پیوستن به ارتش آزادیبخش در کسوت رزمنده آزادی، به میدان نبرد فروغ جاویدان شتافت و در اوج شرف و افتخار به‌شهادت رسید.

حجت‌الله پس از آشنایی با مجاهدین و هدفهای ارتش آزادیبخش، به دنیای جدیدی از احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت مردم و میهنش قدم گذاشت و خواستار پیوستن به ارتش آزادیبخش شد.

او با ایمان روشنی دست این راه را انتخاب کرد و این امر در خلال درخواست پیوستگیش بارز است: «…‌من حجت‌الله رحمتیان در روز اول آذر۶۶ به‌دست برادران ارتش آزادیبخش ملی ایران از چنگ خمینی دجال آزاد شدم.

بعد از ۸ماه که در اردوگاه مجاهدین به‌سر بردم با آگاهیهایی که کسب نمودم، تصمیم دارم تا سرنگونی رژیم ضدبشری خمینی، این دشمن خدا و خلق به ارتش آزادیبخش ملی ایران بپیوندم.

می‌خواهم در نبرد بی‌امان علیه رژیم دیکتاتوری ایران مبارزه نمایم، تا بتوانم گوشه‌یی از دینم را به خلق تحت زنجیرم و شهیدان پاکبازی که عاشقانه جانشان را فدای انقلاب نوین نموده‌اند، ادا نمایم و در زیر سایه و لوای رهبری قاطع مسعود و مریم در آزادی و آبادی میهنم کوشا باشم».

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a1eb6f0-3a77-4b4f-a49c-8b6b2faef68e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات