728 x 90

با یاد مجاهد شهید محمدجعفر رهنمانیا

مجاهد شهید محمدجعفر رهنمانیا
مجاهد شهید محمدجعفر رهنمانیا

محل تولد: تهران
شغل:
سن: 20
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


محمدجعفر رهنمانیا

تاریخ تولد: ۱۳۴۷
محل تولد: تهران
تحصیلات: دیپلم
سابقه مبارزاتی:۶ سال
محمدجعفر رهنمانیا از سال۵۹  هوادار  مجاهدین بود و به‌تدریج در کارهای تبلیغی فعال ‌شد، سال۶۴ در پراتیکهای تبلیغی اعلام‌شده از سوی سازمان شرکت‌کرد.

از همان‌سال  خواهان اعزام به منطقه بود، در سالهای۶۵ و ۶۶ برای خروج از کشور و رساندن خودش به پایگاههای سازمان تلاش کرد و سرانجام موفق شد از کشور خارج شود.او برای رفتن به خط مقدم جبهه و شرکت در مبارزه مسلحانه شور و شعف بسیاری نشان می‌داد.

محمدجعفر در تقاضانامه‌اش نوشت:«…‌درخواست رفتن به منطقه و پیوستن به ارتش‌آزادیبخش ملی ایران را دارم ،تا بتوانم در کنار هزاران تن از خواهران و برادران مجاهدم سلاح سازمانیم را به‌دوش گرفته، و با مزدوران و آدم‌کشان خمینی‌دجال و دین‌فروش نبرد بکنم. در این مسیر همه چیزم را و مهمتر از همه‌جانم را فدای خلق و انقلاب و میهنم بنمایم…».

محمدجعفر دوره‌های آموزشی را گذراند و در عملیات آفتاب شرکت کرد. از آن پس او منتظر   شرکت در نبرد بزرگتر بود، لذا با تمام جانمایه و شعف انقلابیش به صحنه رزم فروغ پای گذاشت، قهرمانانه جنگید و سرفرازانه خون پاکش را فدیه راه آزادی ایران نمود .

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b441f9f-8e54-4f41-b7e3-330fa24dab20"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات