728 x 90

با یاد مجاهد شهید ابوالقاسم رجب‌سعیدی

مجاهد شهید ابوالقاسم رجب‌سعیدی
مجاهد شهید ابوالقاسم رجب‌سعیدی

محل تولد: رامسر
شغل: کتابدار
سن: 36
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


ابوالقاسم رجب‌سعیدی

تاریخ تولد: ۱۳۳۱
محل تولد: رامسر
تحصیلات: دیپلم
سابقهٌ مبارزاتی: ۱۰سال

«من ابوالقاسم رجب‌سعیدی در روستای سادات‌محله رامسر در یک خانواده کشاورز متولد شدم×در اولین تظاهرات خونین رمضان57 در شهسوار (تنکابن) شرکت نمودم.

پس از انقلاب  وارد تشکیلات مجاهدین در شهرمان شدم ،و مسئول تیم تبلیغات و پخش کتاب و مسئول تدارکات و مالی و خدمات شدم.

پس از ۳۰خرداد۶۰ با مسئولم که در جنگل مستقر بود ارتباط برقرار نمودم و کارم تهیه تدارکات غیرنظامی بچه‌های جنگل بود. در اول دیماه۶۳ جهت آموزش عازم منطقه شدم».
قاسم رجب‌سعیدی در گردانهای رزمی قرارگاه سردار سازماندهی شد و در 5عملیات شرکت داشت، در عملیات فروغ در موضع فرمانده گروه شرکت کرد.

او در رزمی جانانه شمار زیادی از مزدوران دشمن را به‌هلاکت رساند، و در یکی از این درگیریها به‌شهادت رسید و خون پاکش فدیه راه رهایی خلق قهرمان ایران شد.
«…‌سازمان مجاهدین خلق در مسیر پرپیچ و خم حیات ۱۹ساله خود، یک‌بار دیگر بن‌بست عظیمی را توسط رهبری نوینش شکسته و قدم در یک مرحله تکاملی کیفی گذاشته ،که به‌حق بر آن انقلاب کبیر ایدئولوژیک نام گذاشته است.

هنوز دو ماهی از این جهش ایدئولوژیکی در درون سازمان نگذشته، که پرتو درخشان آن در قلوب تک‌تک مجاهدین افشانده شده و همه را منقلب کرده است. ‌

به این ترتیب دیری نخواهد گذشت که اثرات به‌غایت مثبت این انقلاب از سراسر سازمان، هم‌چون آفتابی درخشان جامعه ارتجاع‌زده و خمینی‌گزیده ما را زیر پرتو خود گرفته است.

این انقلاب مرداب تفکرات ارتجاعی و خمینی‌گونه ۱۴۰۰ساله را خشکانده و به آتش خواهد کشید، و بذر انقلاب رهایی و تعالی را در آن خواهد افشاند…».
وصیت‌نامه ‌ ـ‌ ۴خرداد۱

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b5f550ea-cd3b-4390-9ac4-f5b8ddaf93a9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات