728 x 90

با یاد مجاهد شهید بهرام رضایی‌نژاد

مجاهد شهید بهرام رضایی‌نژاد
مجاهد شهید بهرام رضایی‌نژاد

محل تولد: جهرم
شغل:
سن: 31
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


بهرام رضایی‌نژاد

تاریخ تولد: ۱۳۳۶
محل تولد: جهرم
تحصیلات: دیپلم
سابقه مبارزاتی: ۱۰ سال
بهرام رضایی‌نژاد از فرزندان مردم دلیر جهرم بود، او در تظاهرات و راهپیماییهای دوران قیام شرکت داشت.

پس از پیروزی انقلاب ضد‌سلطنتی هوادار سازمان شد. ، و در فاز نظامی از جهرم به تهران رفت و به سازمان وصل شد.

سال۶۱ عازم منطقه شد و وارد تشکیلات مجاهدین شد، احساس مسئولیت و مایه‌گذاری بی‌ دریغ‌ او در کارها، از ویژگیهای برجسته‌اش بود.

از سال۶۵تا سال۶۷ در قسمتهای تأسیسات و پشتیبانی فعالیت می‌کرد، بهرام در آماده‌سازیهای عملیات فروغ جاویدان تا لحظه آخر و بی‌وقفه تلاش کرد و سپس خود نیز به صحنه رزم و نبرد شتافت. مجاهد شهید بهرام رضایی‌نژاد در گرماگرم یکی از نبردها قهرمانانه به‌شهادت رسید و نامش برای همیشه در تاریخ مقاومت خونبار میهنمان به‌ثبت رسید. «…در این لحظه که وصیت‌نامه می‌نویسم، به‌جرأت می‌گویم که هیچ قدرتی نمی‌تواند ذره‌یی به اعتمادم نسبت به سازمان خدشه وارد کند.

با خدای خودم عهد بسته‌ام که تا آخرین قطره خونم در راه سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران و زیر پرچم مسعود و مریم، با هر گونه ظلم و نابرابری مبارزه کنم و ریشه خمینی و خمینی‌ صفتان را از بن براندازم.

امیدوارم خون من هم فدیه‌یی باشد برای براندازی هر گونه ظلم و نابرابری و برقرار شدن صلح و آزادی. به‌امید آن روز». وصیتنامه ـ ۳۰آبان‌

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d0335f67-3aba-41b7-9670-80340635ad98"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات