728 x 90

با یاد مجاهد شهید قنبرعلی سعادت‌نژاد

مجاهد شهید قنبرعلی سعادت‌نژاد
مجاهد شهید قنبرعلی سعادت‌نژاد

محل تولد: -
شغل:
سن: 34
تحصیلات: فوق دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


قنبرعلی سعادت‌نژاد

تاریخ تولد: ۱۳۳۳
محل تولد: قائمشهر
تحصیلات: فوق‌دیپلم مکانیک
سابقه مبارزاتی: 11سال
قنبرعلی سعادت‌نژاد در یکی از روستاهای شهرستان قائمشهر متولد شد، از سال56 با مجاهدین ارتباط برقرار کرد.

پس از قیام بهمن۵۷ مدتی در مازندران بود سپس به تهران رفت، پس از ۳۰خرداد و آغاز مبارزه مسلحانه، مدتی در بخش اجتماعی تهران سازماندهی شد.

در تیرماه۶۱ به خارج کشور اعزام شد و سپس به منطقه رفت و مسئولیتهای انقلابی خود را به‌عهده گرفت.

هنگام عملیات فروغ جاویدان او از نفرات هدایت آتش توپخانه در محور کرمانشاه بود و در این موضع آتشی بی‌امان را بر دشمن فرو ریخت و سرانجام هم‌چون برادر قهرمانش فتحعلی، در اوج شرف و سرفرازی به‌شهادت رسید. «…‌خدایا شهادت می‌دهم که مجاهدین با همه هستی و عشق و ایمانشان در یک نبرد، نبردی بسیار غرورآفرین، با یکی از کثیف‌ترین و رذل‌ترین و حیوانی‌ترین موجود تاریخ بشری، تاریخ را رقم می‌زنند.

آری از پیشوا و سردارشان تا الگو و سمبل شان و تا برادران و خواهران کوچک و بزرگشان و تا مادران پیر و جوانشان و تا پدران سالخورده‌شان و تا زنان باردارشان و تا دربه‌دری و اسارت دوستدارانشان و با همه هست و نیستشان، تاریخ را بر‌دوش کشیده‌اند و رقم می‌زنند.

توفان بسیار سهمگینی از عاشورای مجاهدین برخاسته و تار و پود ارتجاع و امپریالیسم را در‌هم خواهد نوردید، و تا محو استثمار و ایجاد جامعه بی‌طبقه توحیدی آرام نخواهد شد.

این حداقل پاسخ قدرشناسی در مقابل خونهای جوشان و ارواح طیبه آنهاست با سلام به مسعود قلب تپنده تاریخ معاصر…». وصیت‌نامه ـ ۱۴فروردین۶۲

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/349383b3-890d-4d33-9b34-62c2b89981be"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات