728 x 90

با یاد مجاهد شهید عبدالوهاب صادقی

مجاهد شهید عبدالوهاب صادقی
مجاهد شهید عبدالوهاب صادقی

محل تولد: فارس
شغل: مغازه دار
سن: 21
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


عبدالوهاب صادقی

تاریخ تولد: ۱۳۴۶

محل تولد: خنج ـ فارس

تحصیلات: راهنمایی

سابقه مبارزاتی: ۸سال

عبدالوهاب صادقی از سال۵۹ با سازمان آشنا شدو هوادار آن شد، در اسفند سال۶۴ به منطقه رفت.

پس از ارتش آزادیبخش ملی ایران در یکانهای رزمی سازماندهی شد، درخشانترین نبرد مجاهد شهید عبدالوهاب صادقی، عملیات فروغ جاویدان بود . آن‌جا که بی‌محابا به مزدوران خمینی یورش می‌برد تا آن‌که سرفرازانه به شهادت رسید و همراه با پیام خونش جاودانه شد. «…‌من سلاح به‌دست گرفته‌ام تا جلادی مثل خمینی نتواند به اسم اسلام و قرآن هزارهزار انسان بی‌گناه را در کام جنگ‌طلبی خود بسوزاند و خاکستر کند.

من سلاح به‌دست گرفته‌ام تا در فردای ایران آباد و آزاد، فرزندان این مرز و بوم با خیال راحت بتوانند به درس و پیشرفت علم و دانش بپردازند، و جان ناقابل من پلی در راه به هدف رسیدن این آرمان مقدس باشد.

من فردای ایران آزاد و آباد را در تک‌تک رزمنده‌شیران مجاهد خلق و در اوج آن یعنی مسعود و مریم و غرش سلاحهایی که از گیلان تا بلوچستان، از تبریز تا تهران و کردستان و از شمال تا جنوب در طنین است، می‌بینم.

این خمینی جلاد و ضدبشر محکوم به نابودی است گوهر‌چه می‌خواهد ما را بسوزاند و خاکستر کند،به قول مسعود عزیز ما بیشمارانیم.

تا زمانی که یک رزمنده مجاهد خلق سلاح‌بر‌کف دارد، خمینی و خمینی‌صفتان بایستی بروند به زباله‌دانی تاریخ و خون شهیدان مجاهد خلق گواه آن است.

  از خدا می‌خواهم ما را در زمره شهیدان مجاهدین خلق قرار دهد، تا توانسته باشیم دین خود را به خدا و خلق خود ادا کرده باشیم…». وصیت‌نامه ـ ۱۱تیر۶۵

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7abb509f-7fac-45df-a9c1-fb99c64a1a53"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات