728 x 90

با یاد مجاهد شهید حسین صادقی (موسی)

مجاهد شهید حسین صادقی(موسی)
مجاهد شهید حسین صادقی(موسی)

محل تولد: انديمشک
شغل:
سن: 25
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


حسین صادقی

تاریخ تولد‌: ۱۳۴۲
محل تولد‌: اندیمشک
تحصیلات‌: دیپلم
سابقه مبارزاتی‌: ۹سال
حسین صادقی (موسی) از سال۵۶با سازمان مجاهدین آشنا شد، و در آن زمان عمدتاًَ فعالیت تبلیغی می‌کرد.

در فاز نظامی کمکهای مالی و لجستیکی او برای یاران همرزمش ذیقیمت بود، در سال۶۶ به منطقه رفت و در یکانهای رزمی سازماندهی شد.

آخرین رزم حماسی او در عملیات فروغ جاویدان بود، حسین در یکی از نبردهای تنگه چهارزبر با شجاعت و جسارت خاصی، در میان باران گلوله‌های دشمن با بی.کی.سی خود، صف مزدوران دشمن را تارو مار کرد و شماری از آنان را به هلاکت رساند.

او قهرمانانه جنگید و در اوج شرف و افتخار به کهکشان شهیدان پیوست، مجاهد شهید حسین صادقی در وصیتنامه‌اش نوشته است: «…‌من‌گر ز سر بریده می‌ترسیدم در محفل عاشقان نمی‌رقصیدم بسیار مفتخرم که توانستم جان ناقابلم را در راه آرمان مجاهدین خلق که همانا سرنگونی رژیم منفور خمینی و تحقق جامعه بی‌طبقه توحیدی است نثار کنم.

از پدر و مادر و برادران و خواهران و اقوام خود می‌خواهم که هیچ‌گونه ناراحتی بعد از من در خود راه ندهند، و این راهی که من رفته‌ام پیش از من هزاران نفر جان خود را هدیه خلق در زنجیرمان کرده‌اند… هر کمکی می‌توانید به مجاهدین بکنید.

چون آنها آلترناتیو (مقاومت) روبه‌روی خمینی هستند و با کمک شما خواهند توانست هر‌چه زودتر خمینی دجال و ایادیش را از بیخ و بن برکنند…ـ ۳۰‌آبان‌».

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f52d8d16-c43b-48a0-8d06-5b50ef7a4efc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات