728 x 90

با یاد مجاهد شهید سیدعبدالله صدرکشکوئی

مجاهد شهید سیدعبدالله صدرکشکویی
مجاهد شهید سیدعبدالله صدرکشکویی

محل تولد: بندر عباس
شغل: دانشجو
سن: 29
تحصیلات: -
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

.

زندگینامه شهید


سیدعبدالله صدرکشکوئی

تاریخ تولد: ۱۳۳۸
محل تولد: بندرعباس
تحصیلات: دانشجو ـ ایتالیا
سابقه مبارزاتی: 9سال
سیدعبدالله صدرکشکوئی بعد از قیام ضدسلطنتی با سازمان آشنا شد، در خرداد59 برای ادامه تحصیل به ایتالیا رفت، و  با هواداران سازمان ارتباط برقرار کرد.

در سال۶۰ وقتی خبر اعدامها و جنایتهای بیشمار رژیم خمینی را شنید نتوانست به تحصیل خود ادامه دهد و به‌طور تمام‌وقت در ارتباط با انجمن هواداران به فعالیت پرداخت .«…‌یک واقعیتی ر ا می‌خواستم بازگو کنم و آن این‌که همیشه مهر عجیبی از برادر (مسعود) در قلب من بود.

حتی بعد از انقلاب۵۷ که هنوز نسبت به برادر و سازمان شناخت کافی نداشتم، به ایشان(مسعود) علاقه خاصی داشتم، و هیچ‌گاه حاضر نبودم که کسی در رابطه با او چیزی بگوید…

هر وقت صحبتهای او را می‌شنیدم یا عکسی از او را می‌دیدم به‌سرعت عکس‌العمل نشان می‌دادم و گاه نیز اشک شوق می‌ریختم…

بگذارید خون من هم قطره‌یی افزون بر این سیل خروشان بنیاد‌بر‌کن ارتجاع خمینی بدطینت شود، لذا تقاضای خود را از سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران مبنی بر اعزام این‌جانب به منطقه برای دیدن تعلیمات و آموزشهای نظامی تسلیم می‌دارم.

تا بلکه  بتوانم از نزدیک با دشمن ضدبشری خمینی دجال درگیر شده، و جان ناچیز خود را که هدیه‌یی است کوچک برای آزادسازی خلقم و میهنم تحت رهبری مریم و مسعود فدا نمایم… ».تقاضانامه‌ این‌چنین بود  عبدالله قهرمان که برای آزادسازی خلق و مینهش به کاروان فروغ جاویدان پیوسته بود ، با فدای خویش سر بر قدوم آزادی نهاد و جاودانه شد.

پیکر پاکش در خاکپای سرور شهیدان حسین‌بن‌علی‌(‌ع‌) در کربلا به خاک سپرده شد

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ca446c80-85b5-4ab3-868a-b8694dc7d92a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات