728 x 90

به یاد مجاهد شهید سعید سلیمیان

مجاهد شهید سعید سلیمیان
مجاهد شهید سعید سلیمیان

محل تولد: تهران
شغل: کشاورز
سن: 33
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


سعید سلیمیان

تاریخ تولد: ۱۳۳۴

محل تولد: تهران

تحصیلات: دیپلم

سابقه مبارزاتی: ۸سال

سعید سلیمیان (حامد) از هواداران سازمان در فاز سیاسی بود، در یکی از دست‌نوشته‌هایش آمده است: «در مقطع خرداد۶۰ همیشه در تظاهرات بودم ولی ارتباط نداشتم، تا این‌که با هسته مقاومت شهید اقدس پهلوان ارتباطم برقرار شد.

تکثیر اعلامیه، زندگینامه و تهیه کروکی مراکز سرکوب کار من بود، مقداری سلاح و مهمات را جابه‌جا کردم.

قرار بود به گرگان بروم ولی تحت تعقیب دادستانی بودم تا این‌که از کشور خارج شدم و به ترکیه رفتم و بعد در آلمان با بچه‌های سازمان تماس گرفتم…».

سعید در مرداد۶۴ به منطقه اعزام شد و پس از تشکیل ارتش آزادیبخش در تیپهای رزمی سازماندهی گردید.

او در عملیات فروغ جاویدان با تمام قوا به مصاف دژخیمان رفت و سرانجام در یکی از نبردها خون پاکش بر زمین ریخت و خاک میهن را گلگون کرد. «…با قلبی آکنده از عشق به وطن و خلق ایران مبارزه مسلحانه تنها راه رسیدن به هدفهای خود را، که همانا آرمانهای والای مجاهدین است دنبال نمودم.

با کینه و نفرتی حاصل از جنایتها و تجاوزات خمینی ضدبشر، این کفتار خون‌آشام که بی‌شرمانه کمر به نابودی میهن و خلق در زنجیرمان بسته است، سلاح به دست گرفتم.

بدون تردید هر مقاومتی به فدا شدن و شهادت و تحمل رنج و شکنجه محتاج است، و در این راستا هیچ‌گاه از هیچ کوشش و مجاهدتی نباید دریغ ورزید.

بدون شک نسل کبیر انقلاب با مبارزه و مجاهدتهای بی‌امان خود آزادی و صلح را به ارمغان خواهد آورد، و این‌بار نیز دامان پاک و مطهر وطن را از لوث وجود خمینی دجال و عوامل جنایتکارش پاک می‌گرداند…». وصیت‌نامه ـ ۲۲آبان۶۴

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/811423c1-73fe-4b30-8284-3f524472e288"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات