728 x 90

با یاد مجاهد شهید جلال صمیمی

مجاهد شهید جلال صمیمی
مجاهد شهید جلال صمیمی

محل تولد: همدان
شغل:
سن: 25
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

زندگینامه شهید


جلال صمیمی

تاریخ تولد: ۱۳۴۲

محل تولد: همدان

تحصیلات: دیپلم

سابقه مبارزاتی: ۹سال

جلال صمیمی در سال۵۸ با سازمان آشنا شد. ابتدا در بخش دانش‌آموزی انجمن جوانان موحد خرم‌آباد شروع به فعالیت نمود.

طی دو سال نشریه مجاهد و اطلاعیه‌های سازمان را به دست توده‌های مردم در خرم‌آباد رساند، و به افشای عملکردهای ارتجاعی و ضد‌مردمی آخوندها پرداخت.

پس از شروع مقاومت مسلحانه انقلابی  به عضویت تیمهای عملیاتی درآمد، در سال۶۳ از کشور خارج شد و پس از مدتی خود را به پایگاههای مجاهدین در منطقه رساند .

پس از ورود به منطقه در گزارشی در شوق دیدار برادر مجاهد مسعود رجوی به گذشته‌ها اشاره کرد و نوشت : «یادم می‌آید هنگامی که مسعود جلسات آموزش تبیین جهان را در دانشگاه تهران برگزار می‌کرد… بچه‌ها با انگیزه و شوق دیدار مسعود حتی از طریق تلویزیون مداربسته یا حتی هنگام تردد برای یک لحظه کوتاه، می‌رفتند.

الان این تقاضا را تکرار می‌کنم و  می‌خواهم از مسعود قوت قلب و آرامش بگیرم، صدایش را بشنوم و او را  آغوش بگیرم.

می‌خواهم به او بگویم که منتظر فرمان او جهت آتش‌زدن بنیان خمینی و مزدوران پلیدش هستم،  با او تجدید عهد کنم و از او درس فدا بیاموزم.

به او بگویم که با نام او به مسئولیتهایم رسیدم و در همه‌جا و همه‌وقت با من حضور دارد ـ ۵دی۶۶». سرانجام در عملیات کبیر فروغ جاویدان با «فرمان او» آتش بر جان دژخیمان فروریخت و به عهدش با خدا و خلق وفا کرد و به جاودانه‌فروغها پیوست.

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/23ff015d-69b9-4d4f-8aca-971ddf872fdc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات