728 x 90

با یاد مجاهد شهید عبدالفتاح صدیقی

مجاهد شهید عبدالفتاح صدیقی
مجاهد شهید عبدالفتاح صدیقی

محل تولد: پيرانشهر
شغل:
سن: 35
تحصیلات: فوق دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


عبدالفتاح صدیقی

تاریخ تولد: ۱۳۳۲

محل تولد: پیرانشهر

تحصیلات: فوق‌دیپلم

سابقه مبارزاتی: ۹سال عبدالفتاح صدیقی در فاز سیاسی به هواداری مجاهدین برخاست، و  در سالهای بعد در بخشهای امداد و تدارکات و مدتی نیز در بخشهای اطلاعات و رادیو فعالیت کرد.

پس از  ارتش آزادیبخش در عملیات متعددی از‌جمله عملیات خاکریز مهران، آفتاب و چلچراغ شرکت کرد.

در فروغ جاویدان  پس از سه روز نبرد جانانه، در اوج شرف و افتخار به‌شهادت رسید. «…‌خون ریخته‌شده شهیدان مجاهد خلق بر فراز کوهستانهای کردستان، و پشتیبانیهایی که مردم کردستان از مجاهدین خلق چه به‌لحاظ مادی و چه به‌لحاظ معنوی به‌عمل آورده‌اند، مبتنی به دو اصل اساسی بوده است: اول پیوند عمیق توده‌ها با مجاهدین و دیدن خواستهای خود در هدفهایی که مجاهدین آن را دنبال می‌کنند، و دیگری، فداکاری و ازخودگذشتگی پیشمرگه‌های قهرمان مجاهد خلق…». وصیت‌نامه ‌ـ‌ ۲۶دی۶۳

«…‌هر وقت فرصتی پیش می‌آید و نگاهی به گذشته می‌کنم و اندیشه گذشته  یعنی اندیشه طبقاتی خود را ورق می‌زنم، لبخندی حاکی از یک پیروزی یا تولدی دیگر بر لبانم ظاهر می‌شود.

خستگی راه را فراموش می‌کنم‌ و انرژیم و امید و اعتمادم به سازمان صدچندان می‌شود، و  درست به نقطه‌یی می‌رسم که می‌بایست همان‌جا می‌بودم.

یعنی به موقعیت  مجاهد خلق، و  برای آزاد زیستنها، برای رها شدن از قید هرگونه وابستگی طبقاتی، برای خدمت به خدا و خلق و برای احقاق حقوق حقه مردم زحمتکش و تحت ستم کردستان.

برای رسیدن به این هدف راهی جز این نبود که می‌بایست مجاهد خلق باشم…». نامه به خانواده ‌ـ‌ ۲۷اسفند۶۶

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9e048602-404d-4732-ae04-689d6b0c79d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات