728 x 90

با یاد مجاهد شهید شهرزاد شعبان زاده پیرسرایی

مجاهد شهید شهرزاد شعبان زاده پیرسرایی
مجاهد شهید شهرزاد شعبان زاده پیرسرایی

محل تولد: -
شغل:
سن: 30
تحصیلات: لیسانس
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


شهرزاد شعبان زاده پیرسرایی

تاریخ تولد: ۱۳۳۷
محل تولد: تربت‌حیدریه
تحصیلات: لیسانس اقتصاد ـ ترکیه
سابقه مبارزاتی: ۹سال
شهرزاد بعد از پیروزی قیام ۲۲بهمن با سازمان و هدفهای آن آشنا شد، اواسط سال۵۸ همزمان با تأسیس انجمن دانشجویان مسلمان ترکیه به انجمن پیوست و به‌عنوان یکی از اعضای حرفه‌یی آن فعالیت خود را شروع کرد.

فعالیت  او  ترجمهٌ مطبوعات، توزیع نشریه مجاهد و جمع‌آوری امکانات بود، در سال۶۳ از ترکیه منتقل شد و در کادر تشکیلات خارج کشور مأموریتهای مختلفی انجام داد.

چندی بعد به منطقه رفت و در کادر گردانهای رزمی سازمان داده شد و مرحله‌یی جدید را در مجاهدت بی‌امانش آغاز کرد.«…‌با فرود آوردن سر تعظیم در برابر تجسم و تبلور تمامی رنجها، شکنجها و آوارگیهای یک خلق و از طرف دیگر عصاره و جوهره تمامی امیدها، اعتمادها و آرزوهای خلق در‌زنجیر ایران، یعنی مسعود و مریم.

  با پافشاری بر پیمانی که با خون تمامی شهیدان بسته‌ام، آمادگی تمام‌عیار و کامل جسمی و روحی خودم را جهت مبارزه در جبهه مقدم و شرایط ویژه آن اعلام می‌دارم.

تقاضای اعزام به منطقه را می‌نمایم تا بتوانم با تمام توش و توانم در جبهه مقدم نبرد علیه دژخیم ضدبشر خمینی سفاک و جلاد مبارزه کنم ،و دینم را به خلق قهرمان ایران و سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران که تا این نقطه من را در این مبارزه پرشکوه یاری داده است ادا نمایم…».تقاضانامه ‌ـ‌اول شهریور۶۵

مجاهد شهید شهرزاد‌شعبان‌زاده در عملیات کبیر فروغ جاویدان  فرماندهی یک گروه رزمی را به‌عهده داشت.

فرمانده شهرزاد، پس از ۴روز نبرد بی‌امان  در نزدیکی اسلام‌آباد قهرمانانه به‌شهادت رسید.

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b00d3d37-4fa6-4c0b-9f6c-c60b248e75b4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات