728 x 90

با یاد مجاهد شهید نعمت الله شادکام

مجاهد شهید نعمت الله شادکام
مجاهد شهید نعمت الله شادکام

محل تولد: گرمسار
شغل: -
سن: 26
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


نعمت‌الله شادکام

  تاریخ تولد‌: ۱۳۴۱

محل تولد‌: گرمسار

تحصیلات‌: متوسطه

سابقه مبارزاتی‌: ۹سال

زندانی سیاسی: ۱ سال

نعمت‌الله شادکام در سال۱۳۵۸ فعالیت خود  را در ارتباط با مجاهدین شروع کرد، او در سمنان  در نهاد دانش‌آموزی کار می‌کرد و تا سال۶۱ ارتباطش برقرار بود.

سپس به سربازی رفت و پس از پایان دوران سربازی، در سال۶۴ همراه با تعدادی از هواداران اقدام به تشکیل هسته مقاومت نمود.

در سال۶۵ به‌دلیل این فعالیت  دستگیر شد و تا خرداد۶۶ در زندان بود، بعد از آزادی از زندان بلافاصله برای وصل به سازمان تلاش کرد، و  خود را در منطقه و در میان پایگاههای مجاهدین در نوار مرزی رساند.

‌او در اولین‌تقاضانامه‌اش نوشت: «…‌با آگاهی و اختیار کامل جهت پیوستن به صف مقدم نبرد و جنگیدن با خمینی ضدبشر و جلاد، درخواست اعزام خودم را از سازمان مجاهدین خلق دارم.

در این راه حاضر به فدای جان بی‌مقدار و ناچیز خود برای ادای دین خود در راه خلق و انقلاب و رهبری سازمان و مقاومت هستم…». تقاضانامه ‌ـ‌ ۴دی۶۶

شهید نعمت‌الله شادکام هنگامی وارد منطقه شد که ارتش آزادیبخش در هر عملیات ضربه سنگینی به ماشین جنگ و سرکوب خمینی وارد می‌ساخت.

او پس از طی دوره‌های آموزشی  در یکانهای رزمی سازماندهی شد، در فروغ جاویدان همراه با دیگر خواهران و برادران مجاهدش به میدان شتافت،  دلاورانه جنگید و سرانجام خون پاکش را فدیه راه آزادی میهن نمود.

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed50e98b-c30f-4663-ae9d-ae9a1beac0f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات