728 x 90

با یاد مجاهد شهید کیوان شادمان زنجانی

مجاهد شهید کیوان شادمان زنجانی
مجاهد شهید کیوان شادمان زنجانی

محل تولد: تهران
شغل: عک ا فیلمبردار
سن: 26
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


کیوان شادمان زنجانی

تاریخ تولد: ۱۳۴۱

محل تولد: تهران

تحصیلات: دیپلم

سابقه مبارزاتی: ۱۰سال

مجاهد خلق کیوان شادمان‌زنجانی سال۵۷ با مجاهدین آشنا شد،  در قیام مردمی علیه رژیم شاه خائن فعالانه شرکت کرد، و  به قول خودش «دائماً کوکتل و سنگر می‌ساخت».

در فاز سیاسی در کار تبلیغی ـ افشاگرانهٌ میلیشیا شرکت فعال داشت، و در اولین انتخابات ریاست جمهوری که برادر مجاهد مسعود رجوی کاندیدای نیروهای ترقیخواه و انقلابی و اقلیتهای مذهبی و ملی بود، کیوان با شور و علاقه هر چه بیشتر فعالیت می‌کرد، و به مقابله با اقدامهای ارتجاع می‌پرداخت.

در شهریور سال۶۰ از کشور خارج شد و به آلمان رفت،در آن‌جا درکارهای تبلیغی، نیرویی و مالی انجمن فعال بود و فعالیتش را در کادر انجمن آلمان ادامه ‌داد.

سال۶۵ برای پیوستن به نخستین صف مبارزه انقلابی مسلحانه به منطقه اعزام شد، و در منطقه مسئولیت فیلمبرداری تلویزیون و فعالیت در پشتیبانی را به‌عهده گرفت.

سپس وارد گردانهای رزمی شد،در نبرد چلچراغ در موضع سرتیم شرکت کرد و در فروغ جاویدان در نبرد با دشمن درخشید و ستاره‌یی شد در کهکشان جاودانه‌فروغها.

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c130a811-8bbe-4c15-bbe7-d2c6e3d702ec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات