728 x 90

به یاد مجاهد شهید سعید ستوده

مجاهد شهید سعید ستوده
مجاهد شهید سعید ستوده

محل تولد: فسا
شغل:
سن: 21
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: فسا
تاریخ شهادت: 28-5-1360
محل زندان: فسا

زندگینامه شهید


 

وصیت نامه شهید محمد سعید ستوده به دست خط خودش

وصیت نامه شهید محمد سعید ستوده

بنام خدا

و

بنام خلق قهرمان ایران

من محمد سعید ستوده فرزند عباس، متولد ۱۳۳۹ با شماره شناسنامه ۱۰(ده) یکی از هواداران« سازمان مجاهدین خلق ایران» هستم که از طریق مطالعه آثار و متن زندگی و مبارزات مجاهدین خلق با آرمان والای آنان که همان استقرار جامعه ای «عاری از طبقات و توحیدی» است آشنا گردیده و با ارتباط تشکیلاتی با آنان فعالیت میکنم و در این راه از جانم نیز مایه گذاشته ام.

این وصیت نامه را در شرایطی می نویسم که کلیه خواهران و برادرانم و بخصوص میلیشیای قهرمان از جانب مرتجعین انحصارطلب حاکم و حزب چماقدارشان در زیر شدیدترین فشارها و تهمت های ناروا قرار داشته و هر روز و هر لحظه خون شرخشان سنگفرش کوچه و خیابان را رنگین میکند و ما را به ادامه راهشان مصمم تر و پایدارتر میسازد. و هر قطره خون پاکشان خود دریچه ای است که به روشنایی باز میشود و زوال و مرگ حتمی شب پرستان را نوید میدهد . لذا به مادرم توصیه میکنم که در فقدان من صبور و بردبار باشد چرا که من نه تنها فرزند وی بلکه فرزند خلقی دلیر و مجاهد پرور هستم که این خلق بدل داغ بسی فرزندها دارد.

و مثل آل محمد(ص) همانند ستارگان آسمان است که اگر یکی ناپدید شود، ستارگان دیگری جای او را خواهند گرفت. سخنی نیز دارم با انحصارطلبان حاکم تا بفهمند که ما یک مشت جوانان ناآگاه و فریب خورده نیستیم ، بلکه معیار و اساس فعالیت و مبارزه ما مبتنی بر آگاهی و شناخت عمیق از ایدئولوژی ناب و توحیدی مجاهدین خلق میباشد و به استقرار «جامعه بی طبقه توحیدی» نیز با بن استخوان ایمان داریم.

(ضمنا مقداری کتاب داشته ام که تعدادی از آن توسط پاسداران شب به غارت رفته و آنچه مانده به اضافه اجناس منقول و غیرمنقول دیگری اگر دارم تقدیم به سازمان می کنم).

ساعت ۷ ربع کم صبح

۳ / تیر / ۱۳۶۰

سلام بر خلق

سلام بر آزادی

مرگ بر استبداد

محمد سعید ستوده

 

 

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد
با ارسال تصاویر و زندگینامه شهید، ما را در تکمیل شناسنامه شهیدان یاری رسانید. >>> تلگرام مجاهد: @mojahedin_org

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


محمد سعید ستوده

 

محمد سعید ستوده

 

تصویر مزار شهید


 

 

 

 

 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a7c376df-49a9-4dce-963d-9c4392991c56"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات