728 x 90

با یاد مجاهد شهید کرم طارمی

مجاهد شهید کرم طارمی
مجاهد شهید کرم طارمی

محل تولد: تهران
شغل: پیمانکار
سن: 28
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


کرم طارمی

تاریخ تولد: ۱۳۳۹

محل تولد: تهران

تحصیلات: متوسطه

سابقه مبارزاتی: ۱۰سال

زندانی سیاسی: ۳سال «من کرم طارمی در یک خانواده متوسط در جنوب تهران به دنیا آمدم،در جریان انقلاب ضد سلطنتی بر ضد شاه خائن تا جایی که در توانم بود مایه گذاشتم و مانند بقیه هم میهنانم در این مبارزات شرکت کردم.

درجریان  تسخیر پادگان جی و باغشاه نیز شرکت داشتم، اما  بعد از انقلاب انگیزه‌های عجیبی در من به وجود آمد.

  از همان موقع آرزو داشتم که در آرمانم ذوب شوم ... اوائل سال ۵۸ توسط دوستانم با سازمان آشنا شدم و با کمک گرفتن از آنان سعی کردم خودم را بیشتر در این مسیر قرار دهم.

بعد از دوره‌یی احساس کردم که نظام حاکم بر سازمان از همان اول منطبق با اصول و خط مشی توحیدی و عاری از هر گونه طبقات بوده و ضد استثمار است ، به همین خاطر شروع به فعالیت کردم. در تمام دوران بعد از انقلاب علیه رژیم خمینی مبارزه می‌کردم،در فروش نشریه ، پخش اعلامیه و....کشمکشهای بین سازمان و رژیم ضد بشری خمینی ، یعنی بین اسلام ناب و اسلام ارتجاعی  که روزی منجر به قهر انقلابی شد ...» زندگینامه

مجاهد خلق کرم طارمی پس از یک دوره آموزشی دشوار و آشنایی با آرمان سازمان به مرحله‌یی جدید پا گذاشت.

او پس از ۳۰خرداد۶۰ به صورت حرفه‌یی و تمام عیار به مبارزه با رژیم خمینی پرداخت،در سال۶۱ دستگـیر شد و روانهٌ زنــدان گردیــد.

تا سال۶۴ در شکنجه‌گاههای رژیم به‌سر برد، پس از رهایی از زندان در بهمن‌ماه سال۶۵ وارد منطقه شد و مسئولیتهای مختلفی را در منطقه به‌عهده گرفت.

مجاهد شهید کرم طارمی در عملیات فروغ جاویدان دلیرانه به میدان شتافت، و پس از رزمی قهرمانانه  خون پاک خود را فدیه راه آزادی خلق و میهن کرد.

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ecbbd22-2fb3-4bd3-9cd4-11e739e034b4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات