728 x 90

با یاد مجاهد شهید علی احمد ویسی

مجاهد شهید علی احمد ویسی
مجاهد شهید علی احمد ویسی

محل تولد: ايلام
شغل: دیپلم
سن: 21
تحصیلات: -
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


علی احمد ویسی

تاریخ تولد: ۱۳۴۶
محل تولد: ایلام
تحصیلات: دیپلم
«به‌نام خداوند بخشنده مهربان این‌جانب پاسدار وظیفه علی‌احمد ویسی قبل از خدمت سربازی دانش‌آموز بوده و در شهریور سال65 دیپلم را گرفتم.

در سپاه ناحیه ایلام از 25مرداد66 بعد از دو ماه آموزش مشغول خدمت بودم و در روز 29خرداد67 به اسارت رزمندگان مجاهد خلق درآمدم.

  از آن‌جا که سپاه خمینی و آخوندهای جلاد وی آن‌همه دروغ در گوش ما خوانده بودند، ما رفتار برادران رزمنده مجاهد را ضد آن حرفهایی که آخوندها گفتند، یافتیم.

  هدف این برادران که آزادی خلق قهرمان ایران از چنگال   دژخیمان خمینی است، و برخورد انسان‌دوستانه آنها دل ما را نسبت به ارتش آزادیبخش ملی ایران پیوند داده است.

لذا از برادران مجاهد تقاضای پیوستن به این ارتش را داریم که امیدواریم بپذیرند تا ما هم بتوانیم گامی جهت آزادی خلق ایران بگذاریم…».

علی‌احمد که بر اثر آگاهی هرچه بیشتر نسبت به فریبکاری و جنایتهای رژیم ، و پس از آشنایی با هدفهای مجاهدین مصمم به نبرد با این رژیم ضدبشری شده بود، بعد از ورود به ارتش آزادیبخش  در یکانهای رزمی سازماندهی شد، و چندی بعد در عملیات فروغ جاویدان، طی رزمی جانانه به‌شهادت رسید و افتخار و سربلندی ابدی را نصیب خود ساخت.

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3bd52e68-3da5-4420-8b57-a0d28f39c7eb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات