728 x 90

با یاد مجاهد شهید جعفر یابنده جهرمی

مجاهد شهید جعفر یابنده جهرمی
مجاهد شهید جعفر یابنده جهرمی

محل تولد: خرمشهر
شغل: معلم
سن: 31
تحصیلات: فوق دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

جعفر یابنده‌جهرمی

  تاریخ تولد: ۱۳۳۶

محل تولد: خرمشهر

تحصیلات: فوق‌دیپلم

سابقه مبارزاتی: ۱۰سال

جعفر یابنده‌جهرمی در دوران انقلاب ضد‌سلطنتی با مجاهدین آشنا شد، در انتخابات ریاست‌جمهوری در سال۵۸ به حمایت از کاندیدای نسل انقلاب (برادر مجاهد مسعود رجوی) برخاست.

او تا ۳۰خرداد۶۰ در شادگان به فعالیت خود در زمینه‌های تبلیغی و تدارکاتی ادامه داد، و پس از ۳۰خرداد۶۰ در هسته‌های مقاومت فعالیت کرد.

در اسفند۶۵ برای وصل به سازمان از کشور خارج و عازم منطقه شد، پس از گذراندن دوره آموزشی در گردانهای رزمی سازماندهی شد، و تا لحظه شهادت رزم‌آوری پرشور در صحنه‌های نبرد بود.

در عملیات فروغ جاویدان با رشادت و دلاوری به مصاف با مزدوران دشمن شتافت و طی نبردی قهرمانانه به‌شهادت رسید و در کهکشان جاودانه‌فروغهای آزادی جای گرفت. «…‌قرار است که به‌زودی برای نبرد  به مصاف نیروهای رژیم ضدبشری خمینی بروم.

نبرد و جنگی که نوید آینده‌یی روشن و زیبا را به مردم قهرمان ایران می‌دهد، و تنها راه‌حلی که برای آزادی و استقلال مردم و جامعه ما باقی است پیوستن به ارتش‌آزادیبخش ملی ایران می‌باشد.هیچ راه دیگری جوابگوی مسائل مردم تحت ستم و رنجدیده ما نمی‌باشد.

  دو راه بیشتر وجود ندارد یا با ظالم بودن و ننگ و نفرین ابدی را به‌دنبال داشتن، یا علیه ظلم و استثمار بودن و زندگی به معنای واقعی را درک و لمس کردن.

اگر به‌شهادت رسیدم وفای به عهد کرده‌ام و اگر بازگشتم با نیرو و توانی صدچندان برتر به مصاف خصم ضدبشری خواهم رفت». وصیت‌نامه

زندگینامه شهید


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد
با ارسال تصاویر و زندگینامه شهید، ما را در تکمیل شناسنامه شهیدان یاری رسانید. >>> تلگرام مجاهد: @mojahedin_org

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8d4fc025-c1cf-4bee-84d8-26251cc14777"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات