728 x 90

با یاد مجاهد شهید عفت ضابطی طرقی

مجاهد شهید عفت ضابطی طرقی
مجاهد شهید عفت ضابطی طرقی

محل تولد: تهران
شغل: دیپلم
سن: 28
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


عفت ضابطی طرقی

  تاریخ تولد‌: ۱۳۳۹

محل تولد‌: تهران

تحصیلات‌: دیپلم

سابقه مبارزاتی: ۱۰سال

عفت ضابطی‌طرقی (نصرت) دخترعموی فرمانده والامقام مجاهد شهید محمد ضابطی بود. و از زمان شاه سازمان را می‌شناخت.

عفت در فعالیتهای انقلابی ضدسلطنتی شرکت داشت و با سازمان در ارتباط بود، وی سالها به‌عنوان حسابدار در نهاد انتفاعی سازمان در خارج کشور و منطقه فعال بود.

در عملیات فروغ جاویدان به صحنه رزم شتافت، با رشادت جنگید و به‌شهادت رسید و ستار‌ه‌یی در کهکشان جاودانه‌فروغها شد. «… به خمینی می‌گویم ای خصم ضدبشر  من زن مجاهد خلق برای جنگیدن با تو با الهام از رهبران عقیدتیم ،آماده هرگونه فداکاری در این راه هستم.

از همسرم و فرزندم و تمامی علایقم برای رهایی یک خلق تحت ستم می‌گذرم و امیدوارم خون ناچیزم هدیه‌یی کوچک به سازمان مجاهدین خلق ایران و راهبران پرافتخارم باشد.

به پسر عزیزم علی می‌نویسم که، مادر، عمیقاً از ته قلب دوستت دارم و به تو عشق می‌ورزم.

اما این عشق را فدای خلق می‌کنم،  پس تو نیز راه تمامی مجاهدین را ادامه بده و در زندگی‌ات به مفهوم کلمه یک مجاهد خلق باش». وصیت‌نامه ـ‌ ۴‌آذر‌۶۵

مجاهد شهید عفت ضابطی در نامه‌یی به‌رهبری به تاریخ ۴‌آذر۶۵نوشته است: ‌«…‌در این فاز از قیام و مرحله نبرد رهائیبخش که درگیر مبارزه با دشمن ضدبشری خمینی خون‌آشام هستیم، با فریاد صلح و استقلال و آزادی این مرز و بوم، تا آخرین دقیقه و آخرین گلوله از پای نخواهم نشست.

سعادت و رستگاری و سربلندی و پیروزی انقلاب نوین ایران به رهبری شما را از پروردگارم با تمام وجودم، قلبم و زبانم خواستارم…».

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2353056d-9240-438f-9533-80edc238fb47"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات