728 x 90

با یاد مجاهد شهید ابراهیم زهیری

مجاهد شهید ابراهیم زهیری
مجاهد شهید ابراهیم زهیری

محل تولد: شوش
شغل: راننده کامیون
سن: 20
تحصیلات: -
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


ابراهیم زهیری

تاریخ تولد: ۱۳۴۷

محل تولد: شوش‌ 

تحصیلات: ابتدایی

«به‌نام خدا و به‌نام مشعل داران راه آزادی مسعود و مریم، با درود بر تمامی سلحشوران و رزمندگان ارتش آزادیبخش ملی که با اراده پولادین و عزمی استوار، در هر بامدادان به پیش می‌تازند  تا ریشه رژیم ضدبشری خمینی را ساقط کنند.

من سرباز وظیفه ابراهیم زهیری که در طی عملیات‌ اخیر ارتش آزادیبخش در روز ۲۴مهر۶۶ به اسارت درآمدم، در مدت زمانی کوتاه که در جوار میهنمان نزد برادران مجاهد هستم، شناخت و آگاهی در رابطه با ماهیت کثیف رژیم ضدبشری خمینی به‌دست آورده‌ام.

  اینک برای ساقط کردن این دجال خون‌آشام، تنها راه پیوستن به صفوف منسجم ارتش ‌آزادیبخش این بازوی پراقتدار خلق است.

امید است با موافقت با این تقاضانامه بتوانم دینم را به خلق و انقلاب نوین ادا نمایم. به امید پیروزی خلق و نابودی محتوم خمینی ضدخلق». تقاضانامه ‌ـ‌ ۱۳اسفند۶۶

پس از موافقت با این درخواست  ابراهیم زهیری در شمار رزمندگان آزادی قرار گرفت، و با شور و شوق در عملیات چلچراغ شرکت کرد و شجاعانه جنگید.

سپس در فروغ جاویدان به میدان شتافت و بار دیگر در رزمی دلاورانه با مزدوران سرسپرده رژیم خمینی جنگید، و عزم استوارش را برای مبارزه در راه آزادی مردم و میهنش به اثبات رساند.

رزمنده ارتش آزادی  ابراهیم زهیری  سرانجام در صحنهٌ عملیات بزرگ فروغ جاویدان جان باخت، و به‌شهادت رسید و در اوج شرف و آزادگی جاودانه گردید.

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cc10b832-d42e-4482-a432-2a98e1a3c574"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات