728 x 90

قتل‌عام ۶۷ - کشتار بیماران - شماره 26

قتل عام ـ کشتار بیماران
قتل عام ـ کشتار بیماران
میگن قسی‌القلب‌ترین چهرهٴ تاریخ شمره که سرِ امام حسین‌رو از بدنش جدا کرد. شمر و یزید و ابن زیاد به همین خاطر شهرت جهانی کسب کردن. یزید فرمان داد، شمر کشت و ابن زیاد سرهای شهیدان رو به همراه اسیران و زنان به شام فرستاد. تو اون ماجرا یزیدبن معاویه که بزرگترین جنایت زمان‌رو انجام داد، اسیران و بیماران و زنان رو نکشت. حضرت زینب رو نکشت؛ حتی امام سجاد رو به‌علت بیماری نگه داشت و در آخر، بسیاری از یاران و بیماران و زنان و کودکان را همراه با کاروان اسیران، با غل و زنجیر روانهٴ شام کرد.

اما خمینی نه فقط زنان و نوجوانان و اسیران و مادران، که به بیماران هم رحم نکرد. قتل‌عام کرد.

طیبه خسرو آبادی فلج مادر زاد بود. مدت محکومیتش هم تمام شده بود. یکی از زنان زندانی در خاطراتش می‌گوید وقتی طیبه را صدا کردند خیالمان راحت شد که موضوع صدا کردن زندانیان اعدام نیست چون اگر می‌خواستند اعدام کنند او را که بیمار بود و حکمش هم تمام شده بود نمی‌بردند غافل از این‌که نمی‌دانستیم خمینی هیولایی‌ست که از نو باید شناخت. او کاری به این کارها ندارد...

محسن محمدباقر هم از دو پا کامل و مادرزاد فلج بود.
 



روز دوشنبه ۹مردادماه ۹۶ آقای هاشم خواستار نماینده معلمان در داخل میهن، در مصاحبه با یک تلویزیون خارج کشوری ضمن تشریح این‌که این حکومت هیچ مشروعیتی ندارد و تنها با زور اسلحه به حیات خود ادامه می‌دهد و با اشاره به مصاحبه اخیر علی فلاحیان وزیر پیشین اطلاعات رژیم آخوندی که مدعی شد هر کس برای مجاهدین نان هم گرفته باید اعدام شود... گفت:
‌ «من به اینها میگم که شما رفتارتون از یزید هم بدتره. دلیل دارم. موقعی که طلحه و زبیر به ظاهر میان با حضرت علی بیعت می‌کن بعد از اون منطقه میرن. یه تعداد میان میگن یا علی اینها الآن در منطقه تو هستن میتونی اینهارو دستگیر کنی بندازی زندان اینها دارن الآن توطئه می‌کنن. امام علی میگه آقا اینها الآن که کاری نکردن من حق ندارم که اینها رو دستگیر کنم. خود یزید، یزید مگر با حضرت زینب چکار کرد؟ خودش اظهار تأسف کرد و گفت اونها این کار رو کردن من این جنایت رو انجام ندادم و با زنها کاری نکرد ولی به گفته آیت‌الله منتظری اینها به زنهای حامله هم رحم نکردن. رحم به زنهای حامله هم نکردن. حتی کسی که نان گرفته. اینها اسلام رو قبول ندارن...»

 

قتل‌عام ـ کشتار بیماران حاد قلبی و...
قتل‌عام ـ کشتار بیماران حاد قلبی و...


ناصر منصوری نخاعش قطع شده بود، تکون نمیتونست بخورده، با برانکارد آوردن اعدامش کردن. آفاق دکنما و کاوه نصاری بیماری صرع داشتن. کاوه قادر به هیچ کاری نبود، اونم با وجودیکه حکمش تموم شده بود کشتن. غلامحسین مشهدی ابراهیم تک فرزند خونه با بیماری حاد قلبی، اشرف احمدی هم مبتلا به بیماری قلبی شدید بود. لیلا دشتی تومور مغزی داشت. بینایی زهرا بیژن‌یار بر اثر شدت ضربات کابل بر سرش مختل شده بود. شهین پناهی یه پاش کار نمی‌کرد... همه رو کشتن. قتل‌عام کردن. تو شهرستانها هم همینطور. تو قائم‌شهر شعبان محمدعلی‌زاده و مظاهر محمدی بر اثر شدت شکنجه مدتها بود که تعادل روحی خودشونو از دست داده بودن اما به اونا هم رحم نکردن. تو تهران هم لیلا و عباس و چن نفر دیگه رو تو همون شرایط اعدام کردن. مینا ازکیا، سودابه منصوری، روشن بلبلیان و... بیماریهای سخت گوارشی داشتن. با فتوای قتل‌عام همه رو کشتن.

بله! یزید هم این‌طور قتل‌عام نکرد. اون که عنوان جنایت‌کارترین چهرهٴ تاریخ رو کسب کرد، این طور با زنان و بیماران و زندانیان بی‌گناه رفتار نکرد.

ادامه دارد...
قسمت بیست و پنجم
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a2f5ede7-c79f-4e00-ade6-731cdd8a220d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات