728 x 90

دژخیمان رژیم آخوندی، مجاهد خلق عبدالرضا رجبی را در زیر شکنجه به‌شهادت رساندند

زندان گوهردشت
زندان گوهردشت

سازمان مجاهدین خلق ایران با صدور اطلاعیه‌یی از شهادت مجاهد خلق عبدالرضا رجبی در زیر شکنجه دژخیمان رژیم آخوندی در زندان گوهردشت خبر داد و از دبیرکل وکمیسر عالی حقوق‌بشر ملل متحد خواستار اعزام هیأت تحقیق در باره این جنایت ضد بشری گردید. متن این اطلاعیه از این قرار است:


شهادت مجاهد خلق عبدالرضا رجبی
در زیر شکنجه دژخیمان رژیم آخوندی در زندان گوهردشت
ولا تحسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمواتا بل أحیاء عند ربّهم یرزقون
و کسانی را که در راه خدا به قتل می رسند مرده مپندار
بلکه آنها زندگانی هستند که نزد پروردگارشان روزی می‌برند
 


بنام خدا
و
بنام خلق قهرمان ایران


دژخیمان پلید رژیم آخوندی در زندان گوهردشت، روز سه‌شنبه 7 آبان مجاهد خلق عبدالرضا رجبی را زیر شکنجه به‌شهادت رساندند. پیکر پاک این مجاهد پایدار و پاکباز ابتدا به بهداری زندان و سپس به سردخانه منتقل گردید. جلادان که نقشه به‌شهادت رساندن او را داشتند در روز یکشنبه5آبان بدون هیچ دلیلی وی را به قرنطینه زندان اوین و سپس به زندان گوهردشت منتقل کردند و تلاش کردند خبر این انتقال به بیرون از زندان درز نکند، ولی او در تماسی با خانواده هوشیارانه جابه‌جایی ناگهانی خود به زندان گوهردشت را اطلاع داد و دژخیمان به محض این که متوجه این امر شدند، تماس را قطع کردند.
مجاهد شهید عبدالرضا رجبی متولد سال 1341 و از فرزاندان مردم محروم ماهیدشت کرمانشاه بود. وی که در سال 1380 توسط مأموران رژیم دستگیر و به‌شدت مجروح شده بود، متعاقبا در بیدادگاههای رژیم به اعدام محکوم شد. این حکم درسال 1385 با یک درجه تخفیف به حبس ابدکاهش یافت و عبدالرضا دوران اسارت خود را درسخت ترین شرایط و درحالی که بیمار و تحت شکنجه‌های جسمی وروحی بود در زندان مخوف دیزل آباد کرمانشاه و در بند 350 زندان اوین تهران سپری نمود. طی این سالها دژخیمان برای درهم‌شکستن و به ندامت کشاندن او به انواع فشارها ونیرنگها متوسل‌شدند و بارها برایش صحنه‌های اعدام مصنوعی ترتیب دادند، اما این مجاهد راه خدا وخلق تا آخرین لحظه حیاتش قهرمانانه مقاومت کرد و جان برسر آرمان آزادی نهاد.
سلام بر مجاهد صبور و صدیق و پایدار عبدالرضا رجبی، روزی که زاده شد، روزی که برای آزادی خلق و میهن به مجاهدت برخاست و روزی که درشکنجه‌گاه دشمن به عهد مقاومت و ایستادگی تا به آخر وفا کرد. خون پاکش در عزم پایداری و در رزم بی امان مجاهدین همواره می‌جوشد و راهش تا سرنگونی دیکتاتوری خونخوار آخوندی و تحقق آزادی و استقرار حاکمیت مردم ادامه دارد. وسیعلم الّذین ظلموا أیّ منقلب ینقلبون و زود باشد که ستمگران بدانند درچه کیفرگاهی واژگون خواهندشد… .
سازمان مجاهدین خلق ایران تمامی وجدانهای بیدار انسانی و مدافعان حقوق‌بشر را به محکوم کردن این جنایت فجیح دیکتاتوری آخوندی، که باردیگر یک مجاهد اسیر را در زیر شکنجه‌های وحشیانه و به رذیلانه‌ترین شیوه به شهادت رسانده، فرامی‌خواند و از دبیرکل وکمیسر عالی حقوق‌بشر ملل متحد و هم‌چنین سایر ارگانهای ذیربط بین‌المللی خواستار اعزام هیأت تحقیق در باره این جنایت ضد بشری و بازدید از زندانهای فاشیسم مذهبی حاکم برایران و وضعیت به‌شدت وخیم زندانیان سیاسی است.


سازمان مجاهدین خلق ایران
9آبان1387

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1aae4dde-4a2e-4747-ac2c-a1b324f8a064"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات