728 x 90

با یاد مجاهد شهید قنبر قنبرپور

مجاهد شهید قنبرقنبرپور
مجاهد شهید قنبرقنبرپور

محل تولد: بابل
شغل: راننده
سن: 28
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


قنبر قنبرپور

تاریخ تولد‌: ۱۳۳۹
محل تولد‌: بابل
تحصیلات‌: دیپلم
سابقهٌ مبارزاتی‌: ۹سال
«من قنبر قنبرپور فرزند غلام بعد از قیام ۵۷ که جز خیانت و خفقان از رژیم خمینی چیز دیگری ندیده بودم، جذب سازمان  شدم و در سال۵۸ شروع به فعالیت نمودم.

در سال۵۹ به سربازی رفتم و وارد بخش ارتش سازمان شدم،   اواسط سال۶۱ پس از دستگیری مسئولم ارتباطم قطع شد.

  اواسط ۶۳ موفق به وصل شده و بعد از چند ماه فعالیت در هسته‌های مقاومت تقاضای رفتن به منطقه را دادم و در آن‌جا به دیگر همرزمانم پیوستم».

قنبر در سال۶۵ در گردانهای رزمی سازماندهی شد و در چندین عملیات ارتش آزادیبخش شرکت داشت. در عملیات فروغ جاویدان شرکت کرد و در موضع فرمانده دسته قهرمانانه جنگید.

او از روحیهتهاجمی بسیار بالایی علیه مزدوران دشمن برخوردار بود، و سرانجام در اوج عشق به خدا و خلق در تنگه چهارزبر به‌شهادت رسید و به کهکشان جاودانه‌فروغهای آزادی پیوست.«من افتخار می‌کنم یکی از بیشمار مجاهدانی هستم که افتخار به‌دوش گرفتن پرچم خونین مبارزه با مخوف‌ترین و ‌پلیدترین موجود تاریخ یعنی خمینی ضدبشر را دارا می‌باشم.

به آینده ایمان کامل دارم، آینده‌یی روشن و تابناک که به اعتماد خلقم  خیانت نخواهد شد… من اینک قطره‌یی هستم جوشان و خروشان در دریای بیکران مجاهدین به پرچمداری و رهبری راهبران عقیدتیم مسعود و مریم.

مصمم و استوار علیه خمینی پلید این دزد اعتماد، سلاحم را محکم به دست خواهم گرفت،  بر ماشه آن با نام خدا و خلق خواهم فشرد و آتش کینه قهر خلق را بر قلب و مغز مزدوران خالی خواهم نمود و در این مسیر مرگ را هر کجا به دیدارم بیاید ‌پذیرا خواهم شد…».وصیت‌نامه ‌ـ‌۱۲بهمن۶۵

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/707c7e2e-7c4b-42f4-8629-a954bc02771f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات