728 x 90

با یاد مجاهد شهید محمود رضایی

مجاهد شهید محمود رضایی
مجاهد شهید محمود رضایی

محل تولد: ساوه
شغل:
سن: 22
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

زندگینامه شهید


تحصیلات: دیپلم
سابقه مبارزاتی: ۸سال
محمود رضایی متولد ۱۳۴۵ در ساوه، تا سال۱۳۵۹ محصل بود و درس می‌خواند، او توسط یکی از اقوامش که در تهران در ارتباط با مجاهدین بود، نشریه مجاهد را می‌گرفت و در شهر خودش ساوه پخش می‌کرد.

پس از ۳۰خرداد۶۰ شعارنویسی و افشاگری می‌کرد و به رادیو مجاهد گوش می‌کرد.، بهمن‌ماه۶۶ به منطقه اعزام شد.

او با عشقی در دل و شوری در سر آموزشهای نظامی  را فراگرفت و در یکانهای رزمی سازماندهی شد.  محمود مشتاق و پرانگیزه به نبردهای ارتش آزادیبخش پای گذاشت، و  پس از شرکت در چند عملیات  در فروغ جاویدان نیز دلیرانه با مزدوران دشمن جنگید ،و به کهکشان جاودانه‌فروغهای آزادی پر کشید.«…‌پیوستن به ارتش آزادیبخش آرزوی هر مجاهد خلق است،تقاضا می‌کنم مرا به منطقه بفرستید تا بتوانم در کنار همرزمان خواهر و برادر مجاهدم سلاح بر دوش گرفته،   با دژخیم زمان خمینی بجنگم و در این مسیر همه چیز را فدا کنم.

 می‌خواهم گذشته و آینده را در خدمت خلق و خدا فدا کنم و در این مسیر جان بی‌قابلیت خودم را که بتواند یک سر سوزن راه را برای آزادی و احقاق حقوق خلق میسر گرداند، فدا کنم.

برای گرفتن حق خودمان اعتقاد راسخ به استراتژی و خط‌مشی سازمان دارم ،و تا آخرین نفس نیز به آن وفادار هستم و سیاستهای آن را ارج می‌نهم…».تقاضانامه ـ ۱۸بهمن۱۳۶۶

 

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد
با ارسال تصاویر و زندگینامه شهید، ما را در تکمیل شناسنامه شهیدان یاری رسانید. >>> تلگرام مجاهد: @mojahedin_org

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b288162-5289-4be2-8fa2-740d4e2fc687"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات