728 x 90

با یاد مجاهد شهید علی مراد سعیدی پور

مجاهد شهید علی مراد سعیدی پور
مجاهد شهید علی مراد سعیدی پور

محل تولد: مسجد سليمان
شغل: دیپلم
سن: 26
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


علی مراد سعیدی پور

تاریخ تولد: ۱۳۴۱

محل تولد: مسجد سلیمان

تحصیلات: دیپلم

سابقه مبارزاتی: ۱۰سال «… من علی‌مراد سعید‌پور دو سال قبل از انقلاب وارد مسائل سیاسی شدم و در دوران انقلاب نیز در تظاهرات شرکت کردم.

در نیمه سال۵۸ با انجمن هواداران شهر مسجد‌سلیمان مشغول فعالیت شدم، و در فاز نظامی وارد تیمهای نظامی شدم.

مدتی مسئولیت دو تیم به‌عهده من بود، در اسفند۶۰ زندگی مخفی را شروع کردم، و در اسفند۶۱ بعد از شهادت مسئولم، تشکل شهرمان به من سپرده شد و به مدت یکسال‌و‌نیم ارتباطم قطع شد. ۵فروردین۶۵ به خارج کشور رفته و پس از وصل به سازمان به منطقه اعزام شدم…».

مجاهد شهید علی‌مراد سعیدی‌پور در عملیات فروغ جاویدان قهرمانانه جنگید و با خون گرمش مشعلی فرا‌راه مردم قهرمان خوزستان شد: «…‌در درونم کینه‌یی عمیق نسبت به مزدوران ضدخلق شعله برکشیده و عشقی آتشین به خدا و خلق وجودم را سراسر فراگرفته است.

عشقی آتشین و سوزانی که مشعلی را فروزان را فراراه خلق را نشانم داده است، در راهی که با خون پاکترین فرزندان این مرز و بوم رنگ گرفته خود را متعهد به پیمودن آن می‌دانم.

همانند شهیدانی که در این مسیر جان باختند، من نیز در زندگی بالاترین افتخاری که نصیبم شده بود، افتخار پیمودن راه سرخ مجاهدین بود.

افتخاری بالاتر از این نیز در صورت شهادتم، پیوستن به کاروان شهیدان پرافتخار این سازمان است. سازمانی که هر برگ تاریخچه آن با خون پاکترین، جانبازترین و صادق‌ترین افراد خلق رنگ گرفته است. به‌خدا زبانم قاصر از بیان این همه صداقت و پاکی که در روابط سازمان جاری است…». وصیت‌نامه ـ۲۲آذر۶۴

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9a6f3bb9-34c7-46b6-a604-ec3120776e3d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات