728 x 90

با یاد مجاهد شهید محسن سرخوش

مجاهد شهید محسن سرخوش
مجاهد شهید محسن سرخوش

محل تولد: -
شغل:
سن: 23
تحصیلات: -
محل شهادت: تهران
تاریخ شهادت: 21-6-1360
محل زندان: -

زندگینامه شهید


بنام خدا و به‌نام خلق قهرمان ایران

من محسن سرخوش متولد ۱۳۳۷ فرزند (عزیز طلا) هوادار سازمان مجاهدین خلق می‌باشم، و افتخار می‌کنم که ادامه دهنده راه سرورم حسین بن علی و رهرو پیشتازانی هم‌چون حنیف و سعید و بدیع زادگان می‌باشم.

با آگاهی و شناخت کامل سازمان مجاهدین خلق را تنها سازمان مکتبی و توحیدی ناب می‌دانم. با اطلاع کافی درباره ایدئولوژی سازمان مجاهدین که همانا اسلام انقلابی و پاک شده از زنگارهای ارتجاعی قشریون می‌باشد، به طرف این سازمان رو آورده‌ام.

پیام شهدای بنیانگذار مجاهدین را در تمام لحظات عمرم ترویج خواهم کرد، و در مقابل استبداد فریاد آزادی را در هر کوی و برزن، در زندان و زیر شکنجه سر خواهم داد.

تا آخرین نفس بر سیری ظالم و گرسنگی مظلوم طغیان خواهم کرد... . دشمن مکار را خواهم درید. و به‌خاطر شناخت و آگاهی کامل نسبت به دشمن اصلی خلق... آخرین قطره خونم مبارزه خواهم کرد.

به امید آن‌روز که قطره خون من درخت آگاهی را بارور کند و رزمنده‌ای دیگر راهم را ادامه دهد و به‌گفته حضرت مسیح ”اگر گندم تن به این ندهد که بر زمین بیفتد همان گندم خواهد ماند، اما اگر تن به این بدهد که به زمین بیفتد صدها گندم از آن خواهد روئید. “و تنها توصیه من به همرزمان مبارزم مقاومت و سختی در مقابل دشمنان خلق و ایثار و گذشت در مقابل خلق می‌باشد. ”

مجاهد شهید محسن سرخوش کلیشه قسمتی از وصیتنامه مجاهد شهید محسن سرخوش

یوم المظلوم علی الظالم اشد من یوم الظالم علی المظلوم. ”و تنها توصیه من به خلق قهرمان و تمام مستضعفان جهان، سازمان مجاهدین خلق مسلح به ایدئولوژی اسلام انقلابی تنها و فقط تنها سازمانی است که می‌تواند جامعهٔ قسط، جامعه عدل و برابری را در سرتاسر جهان پیاده کند و پیام خدا به مستضعفان را جامه عمل بپوشاند.

زنده باد اسلام

زنده باد آزادی

درود بر بنیانگذاران و ادامه دهندگان سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران...

 

ماه رمضان صبح سه‌شنبه ساعت ۴/۳۰ محسن سرخوش

۱۳۶/۴/۲۳

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد
با ارسال تصاویر و زندگینامه شهید، ما را در تکمیل شناسنامه شهیدان یاری رسانید. >>> تلگرام مجاهد: @mojahedin_org

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7e843f5f-5137-42e3-9658-ec770f68f465"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات