728 x 90

با یاد مجاهد شهید غلامرضا شاکری

مجاهد شهید غلامرضا شاکری
مجاهد شهید غلامرضا شاکری

محل تولد: -
شغل:
سن: 26
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 5-5-1367
محل زندان: -

 

زندگینامه شهید


غلامرضا شاکری

تاریخ تولد: ۱۳۴۱

محل تولد: قشم

تحصیلات: دیپلم

سابقه مبارزاتی: ۹سال

غلامرضا شاکری اهل بندرعباس بود و از سال۵۸ با سازمان آشنایی داشت، خواهرش ناهید شاکری یکی از هواداران سازمان در سال۶۱ در اوین تیرباران شد، و پسردایی‌اش نیز در بندرعباس به‌شهادت رسید. غلامرضا در فاز سیاسی در توزیع نشریه‌ و کارهای تبلیغی شرکت داشت، و در جریان انتخابات مجلس   که پسرداییش کاندیدای مجاهدین از بندرلنگه بود، به‌طور فعال شرکت کرد.

غلامرضا سپس به آلمان رفت و با تشکیلات مجاهدین ارتباط برقرار کرد و مشغول فعالیت شد، وی بعد از مدتی مسئولیت یک شهر را به‌عهده گرفت ، از زمستان سال۶۶ به‌طور حرفه‌یی فعالیت خود با تشکیلات را ادامه داد.

غلامرضا می‌گفت: «طی این چند سال رژیم خون‌آشام خمینی صدهاهزار از جوانان و مردم آگاه ایران را به جوخه‌های اعدام سپرده و هر روز نیز بر جنایتهایش افزوده می‌شود.

  من با توجه به پیام شهیدان که همان ادامه دادن راهشان است، تصمیم گرفتم به ارتش آزادیبخش بپیوندم تا شاید بتوانم قدم کوچکی در راه خدا و خلق، که همان مبارزه علیه رژیم ضدبشری خمینی است بردارم».

مجاهد شهید غلامرضا شاکری از پیکارگران پرشور فروغ جاویدان بود که در این حماسه میهنی و عقیدتی با مزدوران دشمن دلیرانه جنگید. او در صحنه‌های نبرد مورد اصابت قرار گرفت و به‌شهادت رسید.

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/38456ecd-9169-4701-869a-bcfb1eecfa18"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات