728 x 90

با یاد مجاهد شهید سهراب‌علی زارعی

مجاهد شهید سهراب علی زارعی
مجاهد شهید سهراب علی زارعی

محل تولد: -
شغل: کارمند دولت
سن: 32
تحصیلات: فوق لیسانس- کارمند وزارت نیرو
محل شهادت: تهران-زندان اوین
تاریخ شهادت: 10-12-1361
محل زندان: اوین

زندگینامه شهید


قسمتی از وصیتنامه مجاهد شهید سهرابعلی زارعی که در اسفند ۶۱ به‌دست دژخیمان خمینی جلاد به‌شهادت رسید.

بنام خدا

و

بنام خلق قهرمان ایران

و به‌نام هزاران شهید به‌خون خفته خلق که خون تک‌تک آنها نهال انقلاب را هر روز و هر ساعت و هر دقیقه آبیاری می‌نماید… این قانون تکامل الهی است که سرانجام روزی باطل برچیده شود و حق با تمام شکوه و زیبایی جای آنرا بگیرد… در میهن بخون غرقهٔ ما نیز هم‌اکنون نبردی سخت بین قوای حق و باطل در جریان است.

خمینی، این عنصر ضدخلق و ضدبشر در رأس نیروهای باطل می‌کوشد هر گونه ندای آزادیخواهی و حق‌طلبی را توسط مشتی جنایتکار و ایادی مزدورش سرکوب نماید.

ولی در مقابل او جوانان مجاهد و مبارز جان برکف ایستاده‌اند. بسیاری از این جوانان مجاهد به عهدی که با خدا و خلق خود داشته‌اند وفا کرده و در میدانهای اعدام با شعارهای الله اکبر، مرگ بر خمینی، درود بر مجاهد، ناقوس مرگ این جلاد خون‌آشام را به‌صدا درآورده‌اند.

خمینی تحت لوای دین و استحمار توده‌ها می‌خواهد ولایت سفیانی خود را به‌زور به این خلق قهرمان بقبولاند، ولی عنصر موحد مجاهد به او نشان داد که حاضر است به‌خاطر شرف و آزادگی خلقش سر بدهد ولی تن به ولایت سفیانی او ندهد.

آری، اینان چون رهبرشان حسین (ع) هیچگونه آشتی با خمینی این یزید زمان نداشته و ندارند و اجازه نخواهند داد خمینی، این جانی کثیف تحت نام مقدس اسلام، این دین حق و آزادگی توده‌ها را به بند کشیده و افکار ارتجاعی خود را اسلام بنآمد.

مگر می‌شود جلوی آزادی را گرفت و استبداد را حاکم نمود و گفت این اسلام است، مگر می‌شود زنان باردار و کودکان را اعدام نمود و گفت این اسلام است… نه، نه اینها اسلام نیست. اینها افکار شرک‌آلود و ارتجاعی خمینی جلاد است…

… بار خدایا من سهرابعلی زارعی فرزند ابراهیم، از تو می‌خواهم مرا نیز در انجام وظایفم یاری نمایی.

من نیز چون دیگر طرفداران سازمان مجاهدین خلق ایران، تنها سازمان موحد و پیشتاز مبارزات خلق ایران در این مقطع زمانی، هیچگونه ترسی از مرگ در راه اعتقاداتم نداشته و اگر روزی در راه آرمانهای مقدس این سازمان پرافتخار فدا شوم، به خود خواهم بالید؛ زیرا این آرمانها چیزی جز اسلام انقلابی راستین نیست…

اگر جان ناقابل من نیز در راه آزادی خلقم از بند خمینی جلاد مؤثر می‌تواند باشد، پس چه باک از مردن؛ زیرا در جامعهٔ بی‌طبقه‌ی توحیدی که دنباله‌ی این راه می‌باشد، ‌همه زنده‌ایم.

مرگ بر خمینی جلاد و خون آشام

درود بر تمامی شهدای بخون خفته‌ی خلق

درود بر سازمان مجاهدین خلق ایران

۲۰ / ۶ / ۶۱

سهرابعلی زارعی

 

خاطرات


 

 

تصاویر یادگاری


 

 

تصویر مزار شهید


 

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد
با ارسال تصاویر و زندگینامه شهید، ما را در تکمیل شناسنامه شهیدان یاری رسانید. >>> تلگرام مجاهد: @mojahedin_org

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ea012c4a-1653-4c73-b7b5-b1430cf52ed1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات