728 x 90

قتل‌عام ۶۷ ـ جوسازی و شیطان‌سازی برای کشتار _ شماره ۲۴

شیطان سازی برای کشتار
شیطان سازی برای کشتار
خیلی‌ها بعد از شنیدن خبر شهادت حضرت علی تو محراب گفتن مگه علی نماز می‌خوند؟ جعل و تحریف و جوسازی، با الگوی معاویه، روش اصلی خمینی و مزدورانش برای کشتار و قتل‌عام مخالفانشه. اون زمان معاویه می‌رفت بالای منبر و با جعل و دروغ و جوسازی مردم رو فریب می‌داد حالا هم رفسنجانی و خامنه‌ای و اردبیلی تو منبر نمایش جمعه روی یزید و معاویه رو سفید کردن.

با شروع قتل‌عام زندانیان، رفسنجانی تو خطبه‌های نماز جمعه ـ ۷مرداد 1367 ـ با هدف زمینه‌سازی برای کشتار بیشتر مخالفان و زندانیان سیاسی گفت: اینایی که از زندونا آزاد کردیم رفتن سلاح گرفتن افتادن به جون مردم. اینا تو اسلام‌آباد رفتن از بیمارستان 30تا مجروحو بیرون کشیدن و به رگبار بستن...

کسانی که ذره‌یی مجاهدین رو می‌شناسن و اونهایی که به چشم دیدن و می‌دونن مجاهدین در اوج گرما و تشنگی آب قمقمه‌شونو به زخمی دشمن می‌دادن و بیشترین رسیدگی‌رو به اسیرهاشونون می‌کردن، خوب به ماهیت این معاویه و روباه مکار پی می‌برن.

رفسنجانی بعد از این نیرنگ کثیف، با اشاره به فتنهٴ مقاومت و ایستادگی مجاهدین گفت:
این یکی از فتنه‌هایی است که باید از میان می‌رفت و به این آسانی هم نمی‌شد این فتنه را خواباند و مدتها طول می‌کشید تا این بچه‌های متعصب فریب خورده‌ای که این همه به اینها در زندانها محبت شد، توبه‌شان را پذیرفتیم به‌عنوان «تائب» بیرون آمدند و دوباره به آنجا رفتند و برگشتند که با ملت خودشان بجنگند و برای عراق جاسوسی کنند. این فتنه باید یک روزی ریشه کن می‌شد...

درست یک هفته بعد یعنی جمعه 14مرداد هم آخوند موسوی اردبیلی تو همون نمایش گفت: مردم به ما فشار میارن که چرا اینارو نمی‌کشین؟. در همون لحظه که آخوند ابله داشت جوسازی می‌کرد، صدها زندانی دست بسته بی‌گناه رو اطراف خاوران و سمنان و تبریز و زمینهای خشک زاهدان و کرمان به‌صورت جمعی دفن کردن.

قتل‌عام ـ‌ جوسازی برای قتل‌عام

قتل‌عام ـ‌ جوسازی برای قتل‌عام


۹روز بعد یعنی در روز 24مرداد که هیأت مرگ به ملاقات آقای منتظری رفتن، منتظری که هنوز قائم‌مقام و جانشین خمینی بود روی همین موضوع دست گذاشت و رو به هیأت مرگ گفت:
قضاوت و حکم باید در جو سالم و خالی از احساسات باشد. لایقض القاضی و هو غضیان
این روایت را همه به یاد دارید. الآن با شعارها و تحریکات جو اجتماعی ما ناسالم است.

این مسأله که آقای موسوی اردبیلی که من می‌دانم خودش از همه لیبرال تره، تو نماز جمعه میگه که همه بایستی اینها اعدام بشن، اصلاً من مخالف با عفو بودم، خودش بیش از همه مخالفت می‌کرد، حالا ایجوری میگه، بعد تو نماز جمعه میگن زندانی منافق اعدام باید گردد. آخه ما که می‌فهمیم اینها دارند جو درست میکنن. حتی منم که حرف می‌زنم میگن آی اینم داره از منافقین حمایت می‌کنه.

منتظری داره به اردبیلی میگه احمق! تو ناسلامتی رئیس دیوان عالی کشوری! اصل اول اینه که قضاوت باید تو فضای سالم انجام بشه. تو خودت فضارو مسموم می‌کنی تا بتونی قتل‌عام کنی؟. ما که می‌فهمیم اینا دارن جو درست می‌کنن.

همین روز ـ 15مرداد ـ که روزنامه جمهوری خبر نمایش جمعه اردبیلی رو منتشر کرد، همین روزنامه تو صفحه دیگه با تصویری از جلاد سابق اوین لاجوردی و تیتر بزرگ نوشت مردم می‌گویند:
» ترحم بر منافقین دیگر جایز نیست «

قتل‌عام ـ تلاش برای زمینه‌سازی و کشتار بیشتر
قتل‌عام ـ تلاش برای زمینه‌سازی و کشتار بیشتر


ادامه دارد...
قسمت بیست و سوم
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b799cc3a-018e-4f63-9015-b4566fee0d05"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات