728 x 90

هشدار مجدد ژنرال جیمز متیس به کره شمالی

فعالیتهای موشکی کره شمالی
فعالیتهای موشکی کره شمالی
جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا می‌گوید:‌ تلاش ما این است که تهدید کره شمالی را با گزینه‌های نظامی بسیار دفع کنیم

فاکس نیوز 8آبان 96
ژنرال جمیز متیس: ما باید این واقعیت را به‌رسمیت بشناسیم که رژیم کیم جونگ اون در شمال منطقه غیرنظامی، صلح و ثبات را تهدید می‌کند. تلاش مشترک ما این است که این نوع تهدید را دفع کنیم یا این‌که گزینه‌های نظامی بسیار متعددی داشته باشیم تا به‌طور واقعی آن تهدید را به پایین‌ترین سطح خود کاهش دهیم. ما این گزینه‌ها را داریم.

تلویزیون فاکس نیوز:‌ وزیردفاع جیمز متیس این سخنان را در کره جنوبی ایراد کرد. این امر قبل از سفر 12روزه دونالد ترامپ به آسیاست که جمعه آینده شروع می‌شود. او 7نوامبر از کره جنوبی بازدید می‌کند.

گوردون چینگ نویسنده کتاب قدرت‌نمایی اتمی، چالش کره شمالی علیه جهان و ستون نویس روزنامه دیلی بیست می‌گوید: در مورد کره شمالی کار زیادی می‌توان انجام داد و رئیس‌جمهور این کار را انجام داده است. رئیس‌جمهور از اوایل بهار به سراسر جهان رفته، جریان پول به کره شمالی را قطع کرده است او در 29ژوئن یک بانک چینی را به‌خاطر پولشویی برای کره شمالی تحریم کرد و ارتباطات آن را از سیستم بانک جهانی قطع کرد. او یک گام شگفت‌آور برداشت و در 21سپتامبر دستور اجرایی صادر کرد و به همه کشورها پیام داد اگر شما با کره شمالی تجارت کنید شما دیگر با آمریکا تجارت نخواهید داشت. اینها عملاً شروع به تاثیر‌گذاری کرده است زیرا گزارشات تأیید نشده‌ای حاکیست که مقامات سطح پایین در پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی از دولت حقوق نمی‌گیرند و این دلیلی است که کیم جونگ اون برای ساختن موشک و بمب اتمی پول ندارد. کیم جونگ اون به‌زودی بی‌پول خواهد شد... چین در اواخر سپتامبر به بانکهای خود دستور داده است که روابطشان را باکره شمالی قطع کنند. باید ببینیم که آیا به آن استمرار می‌بخشند یا خیر ولی این گامی به جلوست و ما شاهدیم که کشورهای آفریقایی نیز دیگر پرداخت پول به کره شمالی را متوقف کرده‌اند و این نتیجه مستقیم دیپلوماسی آمریکاست. ما باید به سرعت پیشرفت کنیم زیرا کره شمالی طی حدود ۹ماه خواهد توانست بمب اتمی را بر بالای موشکهای دور برد نصب کند و سرزمین آمریکا را هدف قرار دهد و البته ما نمی‌خواهیم دارای چنین توانمندی باشد.

ما اکنون سه ناو هواپیمابر تحت فرماندهی ارتش هفتم در شبه جزیره کره داریم که بی‌سابقه است. بنابراین ما منابع نظامی کافی در منطقه داریم که کاملاً عزم آمریکا را نشان می‌دهد. ...
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1f2dec07-d7df-4e5b-ac07-fd6d9073f260"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات